קונסטרוקטה 7 ק"ג,
עד 1000 סל"ד..
די מרוצה.
היא די חדשה.. היתה לי קריסטל מעאעאפנה שלא סבלתי אותה.
אבל יש מצב שאני פשוט לא יודעת לכבס..
כי הבגדים הלבנים לא נשארים לי לבנים באף מכונה!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212