-
בשעה טובה!
כל הכבוד לה!
בעיני זר פרחים / עציץ וברכה מהלב בכל מקרה העיקר זה יחסי העבודה הטובים
-
מזל טוב!!
איזה כייף!!
גם אני הייתי הולכת על עציץ קטן למשרד...
[
-
האמת שאני לא בטוחה שמתאים להביא משהו...
יותר מתאים שיגיד לה פנים מול פנים תודה ושהוא מעריך, בלי שום מתנה.
-
באמת כל הכבוד לה. מחמם את הלב שיש אנשים כאלו שעושים פשוט מטוב לב.
יחד עם זאת,אני גם תוהה אם זה במקום .הרי היחסים בניהם מקצועיים ...
ואם בכל זאת את חושבת על מתנה , אז אולי מסגרת של תמונה למשרד , אולי סט מללין (שבעלך יגיד שאת רצית להודות לה כי שמחת על המשרה שלו)
-
קודם כל , מזל טוב!
-
-
קודם כל אני ממש ממשששש שמחה בשבילכם!
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
אני חושבת שכל הכבוד לה ממש
-
עציץ או זר פרחים יעשו את העבודה...
מזל טוב
-
אם את מרגישה צורך ממשי לתת לה מתנה, גם לדעתי עציץ או במבוק (אחלה רעיון
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
אני גם חושבת שמשהו צנוע אם אתם מרגישים צורך יהיה במקום.
זה נורא כיף לקבל תודה ממישהו על עבודה קשה שלך.
קנית כבר משהו?
-
עוד לא קניתי..
שבוע הבא הוא נוסע לחתום על טפסים וכאלה ואז זה יהיה רשמי..
אני עוד מתלבטת אם צריך, איך זה ייראה בעינייה..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
-
לדעתי משהו למשרד, אפשר עציץ או משהו שימושי לשולחן העבודה. משהו קטן וסימלי שמביע הערכה אפשר אפילו לחרוט בהוקרה
-
משהו למשרד, לא הייתי קונה זר פרחים ולא מארז מללין
-
איזה כיף סוף סוףףף
פייס: ortal_hori
-
אולי כשזה יהיה רשמי שיביא עוגה ושוקולד ויגיד לה תודה.
-
איזה יופי!
בשעה טובה לבעלך
-
-
כרטיס לארוחה זוגית במסעדה שהיא אוהבת במקום מגוריה
כמובן אחרי שהוא יקבל את התקן
ושיהיה בשעה טובה
-
איזה כייף!!!!
אני מסכימה עם הבנות, עציץ יפה זה רעיון טוב