-
טוב שקבעת תור לרופא.
יש אפשרות לטיפול תרופתי ע"מ לעכב התפתחות מינית.
-
זה באמת לא נעים,
יש לי אחות שהתחילו לצמוח לה שדיים בערך בגיל שמונה והיא היתה הכי גדולה גם בגובה וגם בהיקפים מכל החברות שלה.
בגיל מסויים זה התאזן.
אני חושבת שאין ברירה אלא לחכות בסבלנות, בשלב מסויים הדברים האלה מתאזנים.
גם אחין שלי שהוא בן שש מזיע נורא, אוכל כמויות כמו בחור ואמא שלו משתגעת אבל אחרי התיעצות עם רופא הוא אמר לה לחכות ופשוט בגיל מסויים זה יתאזן כשהחברים שלו יגדלו
מירי, אמא לארבעה מדהימים!!!
-
יש גיל ממוצע, אז מה?! כל אחד והקצב שלו.
כדאי ללכת לרופא אבל אין מה להתבאס/לדאוג.
אני למשל מצב קיצוני הפוך, קיבלתי מחזור רק בגיל 15 (אמצע כיתה ט'!!!), אחרונה חביבה מכל החברות.
-
בנות - יש דבר כזה התבגרות מינית מוקדמת, כיום יותר ויותר ילדים חווים את זה,
זה לא עניין של ממוצעים וכל אחד מתפתח בקצב שלו, זה מזיק גם פיזית וגם נפשית, לכן נותנים לעיתים קרובות טיפול תרופתי שמאט את ההתפתחות המינית....
יש כמובן לכל צד וכיוון את הפלוסים והמינוסים וכדאי לקחת אותם בחשבון....
-
לכן צריך וחשוב ללכת לרופא
-
כפי שכתבתי - אני בעצמי התפתחתי בגיל מוקדם ובהחלט זה היה מלווה בהמון תסכולים
-
שולחת חיבוקים ,זה בטח לא קל לך כאמא...
-
לא מבינה בזה
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
היי אורלי,
כן, ממה שאני יודעת - לרב זה עניין תורשתי.
אתם הולכים לרופא, זה מצוין להתחיל ברור. לעניות דעתי, שווה לעשות ברור מקיף של תפקוד בלוטת התריס, שיכול להיות קשור מאד מאד לזה. במידה ואכן יתברר שזה קשור לתפקוד הבלוטה, ניתן בהחלט למתן את התופעות על ידי כדורים מתאימים (אגב, את נבדקת לתפקודי בלוטת התריס?)
שרון שמש
M.Sc
פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T
-
תעדכני איך היה אצל הרופא
-
לא מבינה בבגרות מינית מוקדמת אבל כן מבינה בחלבלין והוא אומנם מעביר את ריח הזיעה
אבל לא מומלץ ולא בריא!! בטח לא לילדה בת 5.5
-
אין מה לדאוג יש מספיק תכשירי היגיינה שיכולים לימנוע ריח זה.
לגבי האם יש התפתחות מינית מדאיגה בשלב מוקדם, תיצתרכי לבצע עם הילדה בדיקות MRI
שהן ממש לא מסוכנות ויכולות לתרום הרבה על המבנה ועל הרכב הדם.
http://www.medical-results.com/****
-
אויש מאמי איזה בעסה
פייס: ortal_hori
-
מה הרופא אמר?
-
שלום בנות,
תודה רבה על התגובות ועל ההתעניינות.
רק היום בערב אלך לרופא עם גל אז אעדכן אח"כ.
יום מקסים!
[
-
-
גמני הייתי הכי גבוה והציצים הגיעו יחסית מוקדם ...את המחזור קיבלתי חודשיים לפני 12 ורוב החברות שלי קיבלו הרבה אחריי
אם תראו אותי לא תאמינו שהייתי הגבוהה של הכיתה עם הציצים (אני שטוחה ואני כולה 1.62
-
רעות צילום MRI אומנם לא מזיק (בניגוד לקרינת רנטגן למשל),
אבל הוא נעשה בהרדמה מלאה.
לא מומלץ כלאחר יד עבור ילדה בת 5,
ובכל מקרה מכיוון שזו בדיקה יקרה היא ממומנת על ידי קופ"ח רק לאחר ועדה והליך בירוקרטי, ולא די בהפניית רופא בלבד.
-
-
אוף איזה בעסה.
בהצלחה בהמשך הבירור
פייס: ortal_hori