לא נראה לי שכדאי להפסיק את ההריון. שמעתי סיפורים מלאי השראה על תינוקות שנולדו בשבוע 24 ו-25 והיום הם כבר גדולים.
למישהו שעבד איתי נולדה שלישיה בשבוע 27 והם היו בסדר (הכי קטן היה 700 גרם).
כשאני הייתי בפגייה עם יונתן, מישהי שילדה תאומים בשבוע 25 יצאה איתם הביתה.
לא חסרים סיפורי ניסים ואני בטוחה שיש גם סיפורים נוראיים, אבל מה הסיכון ללידה מוקדמת? האם אי אפשר לעצור את הלידה ע"י מנוחה/תרופות/נוזלים?
סתם משהו שנתקלתי בו באינטרנט לפני כמה חודשים:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151184397121623&set=o.284465681672409&type=1יעל, אמא של יונתן ואיתמר
http://s13.postimage.org/3vouen91z/IMG_20120421_093941.jpg" border="0">

http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/5v4dqfx4wtgw7o79.png" border="0">

http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/brlajxzq9ysvkikf.png" border="0">