צריכה עזרת מי שילדה פג - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לצערי המאוד מאוד רב גיסתי נמצאת בסיכון ללידה מוקדמת (מאוד ) של תאומים.
    היא בשבוע 21 וחצי
    היא מתלבטת אם להפסיק את ההריון כי היא חוששת שלידה מוקדמת מידי תגרום נזק לשני הילדים .
    מי ילדה מוקדם? ובאיזה משקל ? והאם הכל היה בסדר בסוף??
    חשוב לי התשובות , אולי הן יעודדו אותה ...
9 תגובות
עמוד 1
  • הי,

    אני הייתי בהריון בסיכון גבוה (מאושפזת בבי"ח - היה אסור לי לצאת מהחדר...) משבוע 24, ולבסוף ילדתי בשבוע 35 ב"ה.
    אז ככה שיש סיכוי להגיע לסוף!

    במהלך שהותי בבי"ח ראיתי (יותר מדי!) לידות של פגים בשבועות צעירים כאלו.
    אני יודעת שרק משבוע 24 מנסים להחיות את העוברים.

    יש תמיד סיפורים אופטימיים. כמו למשל חברה שלי שהבת שלה נולדה בשבוע 24 והיום היא בת 12 מתוקה ומהממת בלי בעיות ב"ה.
    אבל, יש גם סיפורים קשים.

    אני בעד להיות אופטימיים, אבל להיות מודעים למצב.
    אני לו יודעת מה הסיבה להריון בסיכון ולכן תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא.
  • לא נראה לי שכדאי להפסיק את ההריון. שמעתי סיפורים מלאי השראה על תינוקות שנולדו בשבוע 24 ו-25 והיום הם כבר גדולים.
    למישהו שעבד איתי נולדה שלישיה בשבוע 27 והם היו בסדר (הכי קטן היה 700 גרם).
    כשאני הייתי בפגייה עם יונתן, מישהי שילדה תאומים בשבוע 25 יצאה איתם הביתה.
    לא חסרים סיפורי ניסים ואני בטוחה שיש גם סיפורים נוראיים, אבל מה הסיכון ללידה מוקדמת? האם אי אפשר לעצור את הלידה ע"י מנוחה/תרופות/נוזלים?

    סתם משהו שנתקלתי בו באינטרנט לפני כמה חודשים:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151184397121623&set=o.284465681672409&type=1

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר

    http://s13.postimage.org/3vouen91z/IMG_20120421_093941.jpg" border="0">

    http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/5v4dqfx4wtgw7o79.png" border="0">

    http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/brlajxzq9ysvkikf.png" border="0">
  • אין ספק שהיא נימצאת במצב מחורבן....
    אין לי מושג מה הנתונים שהביאו אותה להרהורים אודות הפסקת ההריון בשבוע זה אבל סביר שהיא שמעה זאת כהמלצה של רופאים....
    לרוב הפגים יש קשיים כאלה ואחרים ככל ששבוע הלידה מוקדם יותר כך הסיכוי לקשיים רבים יותר, אולם מדובר על סיכויים, לא על מאה אחוז לכאן או לכאן.
    אני ילדתי בשבוע 32+6 מתוך מצוקה עוברית במשקל 1360 גרם.
    בגדול - היא עברה את תקופת התינוקות די בקלות, הקשיים הגיעו בשלב מאוחר יותר והם כאן בשביל להישאר אבל היא לוחמת ושורדת ויודעת שבשביל להגיע להישגים צריך להתאמץ וכלום לא מוגש עם כפית זהב לפה....
    זו לא החלטה פשוטה כי זו החלטה שתלווה אותה כל החיים ולא משנה מה היא תחליט....
    ממליצה בחום רב פשוט להקשיב לה אם היא צריכה ולחבק כשצריך אם היא מרשה בלי לחוות דעה, זו חייבת להיות החלטה שלה כי היא זו שתצטרך לחיות אותה....
    מאחלת להם שידעו לעשות את הדבר הנכון עבורם
  • תודה
  • איזו התלבטות נוראית
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • אם טרם נעשה, אני במקומה הייתי הולכת ומתייעצת עם מספר מומחים בתחום.

    שיבדקו וימליצו או לפחות יגדירו איפה היא עומדת מה הסיכונים ומה הסיכויים...

    ומתוך זה לשקול מה לעשות...

    אני מכירה נשים שמשבוע כזה היו מרותקות למיטת בית חולים וילדו בחודש תשיעי
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • בוקר טוב, בהריון הקודם שלי עם התאומים נכנסתי לשמירת הריון משבוע 23 בעקבות צירים מוקדמים והתקצרות צוואר הרחם. הייתי מאושפזת לסרוגין ומרותקת למיטה . התקופה היתה לא פשוטה אך יחד עם זאת בסופו של דבר ילדתי בשבוע 35תאומים בריאים ומקסימים.
  • לי יש אחיינית שנולדה בשבוע 27 במשקל 800 גרם והיום היא בכיתה ג' בריאה ושמחה.

  • אף אחת כאן לא נביאה.ולא הקב"ה.
    אי אפשר לדעת מה יהיה -יש סיכוים טובים לשרוד כמו מה שאמרו חלק מהבנות ....גישה שלי-היא לאא להרוג את תאומים בעודם בבטן.....התחושה קשה כי באמת לא ניתן לדעת מה יהיה..אבל לחשוב טוב ובעז"ה יהיה טוב..........
    לא פשוט אני מבינה אותה.....שד' יעזור לה ושתצליח לשרוד אבל לעשות את כול המאמצים ללכת לרופאים הכי טובים שיש ולא לוותר....
    ד.א בת דודה שלי היתה בשמירה משבוע 24 עם תאומים ונולדו בשבוע 36.היום הם בני שנתיים בריאים לחלוטין............
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה