גם הודיה ושילה ככה..
לפעמים אני ממש משכנעת אותם לענות לצעקות ה"שלום" ולא להתעלם כי זה לא נעים..
וגם אני חשבתי על זה שזה בטח נראה להם מוזר שהחברים מהגן יוצאים מהקשר הגן ופתאום נמצאים בעוד מקומות ותפקידים!
אבל אם הם נפגשים בגינה למשל הם מיד נהיים חברים.
זה בעיקר כשנפגשים ברחוב..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212