למה ככה? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה קורה? קצת נעלמתי לאחרונה. בלי סיבה מיוחדת... אבל עכשיו אני שוב פה
16 תגובות
עמוד 1
  • גם רעי כזה... אז מה הוא עוד ילד... אז קצת ביישן בשלב זה...

    גם אני לפעמים לא מבינה ממה זה נובע, ולפעמים מנסה לייצר אצלו התלהבות
    וזה לא תמיד עוזר

    זה עניין של אופי לדעתי...

    חשוב שהוא מקובל בגן


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • לא רק שחר. גם שלי ״לא מזהים״ ילדים מהגן כשרואים אותם מחוץ למסגרת.
    ולאחר שהילד עבר הן פתאום באות אלי - אמא, זה X מהגן שלי! הוא חבר שלי!
    אז למה לא ניגשתן להגיד שלום?
    סתם...

    אני לא יודעת למה הן ככה.
    זה יעבור מתישהו כנראה

    __________________________________________________________________

  • אבל שולי הוא מזהה אותם. נניח נטייל ולידנו יעבור ילד מהגן שלו ויצעק לו שחר שבת שלום! אז שחר יחייך בבישנות ולא יענה לו. אפילו שהם משחקים בגן כל הזמן יחד. ומצד שני הוא בחיים לא יצעק להם הראשון שלום. הוא יגיד לי בשקט אמא הנה זה וזה... אבל לא יגיד לו כלום.

    טוב לדעת שיש עוד ילדים כאלה אבל. זה סתם נורא מוזר...


  • יונתן הוא מאלה שרצים ומנופפים וקצת מתבאסים כשאין תגובה.
    אבל נראה לי שזה חלק מהעניין של האופי...
    או שלפעמים הילד מובך כשניגשים אליו.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • גם ליאור ככה. בדיוק אותו דבר.
    חברות קופצות ורצות אליה בהתלהבות והיא מתעלמת מהן. לפעמים זה ממש מביך


  • גם נדב מתנהג בדיוק ככה !!
    ביישנים
  • זה לא רק עניין של ביישנות, זה יכול לאפיין ילדים שמסודרים או ילדים שאוהבים שיגרה, איך זה קשור?
    המקום של החברים מהגן הוא בגן, ברגע שמוציאים אותם מהמקום ה"טבעי" ופוגשים אותם בביה"כ או ברחוב זה לא מסודר, לא קשור וכו' ויוצר בלבול וקושי להתנהג כמצופה


  • בדיוק מה שאמא ויותר אמרה.....

  • גם אני חושבת כמו אמא ויותר, אני חושבת שהם עושים הפרדה בין הילדים בגן שמבחינתם זה מקומם הטבעי של הילדים, שהם רואים אותם בחוץ זה קצת מבלבל אותם..אני רואה את זה גם בכיוון ההפוך אבל, אצלי הילדים הם אלה שצועקים והחברים הם אלה שמתביישים..
  • גם הודיה ושילה ככה..
    לפעמים אני ממש משכנעת אותם לענות לצעקות ה"שלום" ולא להתעלם כי זה לא נעים..
    וגם אני חשבתי על זה שזה בטח נראה להם מוזר שהחברים מהגן יוצאים מהקשר הגן ופתאום נמצאים בעוד מקומות ותפקידים!
    אבל אם הם נפגשים בגינה למשל הם מיד נהיים חברים.
    זה בעיקר כשנפגשים ברחוב..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • לא התכוונתי שהם לא מזהים אותם אלא שהם מתעלמים מהם.
    כנראה שזה באמת קשור לסדרי עולם. בילדים של הגן שייכים לגן ומבלבל אותם לראות את הילדים מחוץ למסגרת

    __________________________________________________________________

  • ביישנות נובעת ממודעות עצמית גבוהה וזה רק אומר שהילדים שלכן חכמים
  • גם שקד מתנהג ככה. ומאוד התחברתי למה שכתבה "אמא ויותר"
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • עדי חזרת אלינו ?!
  • אופק דין היה ככה אבל זה עבר לו

    עכשיו הוא יכול לצעוק לחבר גם אם הוא מעבר לכביש
  • זה מאוד נשמע כמו שחר להתקבע על חברים בגן שייכים לגן. הוא ילד מאוד מאורגן מחשבתית. למרות שאנחנו גרים במושב אז אותם חברים הם לא רק חברים של הגן אלא חברים מבכנ"ס וחברים מאחה"צ וחברים מגן שעשועים וכו'...
    טוב יעבור לו. זה סתם מבאס לפעמים. (אותי...)


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה