אני מצחצחת החל מהאמבטיה. הראשונה את חלל הפה ואח"כ עוברת למברשת שהשן הראשונה יוצאת
ואני ממליצה שההורים יעברו אחרי הילדים לפחות עד גיל 8-10 לפחות כמה פעמיים בשבוע
עדיין בגיל הזה אין את המיומנות של הצחצוח ומומלץ לקחת כבר בגילאי 4-5 לבדיקת רופא ושיננית להדרכה מסודרת
ככה זה שהמקצוע הוא שיננית
