משחק השוקולד והקוביה-
יושבים במעגל ומניחים במרכז חפיסת שוקולד, סכין ומזלג.
מכינים למשחק גם מעיל, כובע וסינר, וכן קוביית משחק גדולה מבריסטול.
מעבירים במהירות את הקוביה וכל אחד בתורו זורק אותה,
מי שיש לו 6 לובש את המעיל, את הכובע והסינר ומתחיל לאכול את השוקולד בסכין ומזלג.
ברגע שמשחק נוסף זוכה ב - 6 נקודות הראשון מפסיק לאכול ומעביר את הבגדים לשני וכן הלאה...
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212