הכל סביר

בטח אתן רוצות עידכונים על הילדים....

אז אעדכן...
הם עברו לפני כחודש למשפחה אומנת קבועה
נראה שטוב להם שם והם נקשרים אליהם...
אני גם מכירה את המשפחה אישית, והם זוג מקסים..
הם נמצאים בליווי צמוד של עובדי רווחה ופסיכולוגים...ככה שבכל דבר שיש לטפל בו - מטפלים הכי טוב שאפשר.
ומה איתי ? קשה לחיות ככה אבל אנחנו חיים עם הבחירות שלנו בחיים ...