סקר נוסטלגיה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בננות :-) מה נשמע?
    סתם נכנסתי עכשיו לגוגל וראיתי כל מיני ממתקים של פעם.. וסתם אמרתי נעשה מיני סקר
18 תגובות
עמוד 1
  • ממתק - צמר גפן מתוק. עד היום מעלה בי נשכחות
    פייס: ortal_hori


  • ואווווו נכון שושלת!!!! והסוכריית תרנגול!!!!!
    תאמיני לי אין על הדברים של פעם..
  • הממתקים היו: היה שוקולד חלב (שקראו לו משהו כמו קורקט) עם פצפוצי אורז.
    אני לא יודעת אם עדיין יש טורטית וטעמי עדיין חי וקיים.
    המעדן שאהבתי היה מילקי אגוזים ודני
    סדרות: צער גידול בנות לוקח בגדול!!! אבל אני זוכרת עוד סדרות עתיקות כמו: זהו זה, קטקטים, שכונת חיים, גבי ודבי, חשבון פשוט (עם ביש וגדא) רואים שש-שש, על טעם ועל ריח, תהילה, מנהרת הזמן, התוכנית עם ויקי הרובוט,התוכנית עם הדוברמן, שמיניות באויר, שלוש ארבע חמש וחצי (עם צ׳ומפי ואין שם) קישקשתא טלפלא.
    משחק: חמש אבנים, גומי, פוגים

  • רואים שאתן צעירות... .
  • אתן יודעותמה עוד נזכרתי?? היה גם רואים 66 פיצוחים קשת וענן
    פייס: ortal_hori


  • אחלה סקר
    ממתק הכי אהוב בילדות- היו סוכריות זוקס....כאלה חמוצות ומתפצחות בפה...ואהבתי גם ארטיק חבורת הזבל, ג'לית, וסוכריית האמיצים- ששמים בפה וה10 שניות הראשונות הן אללה ייסטור של חמיצות לראות אם אתה אמיץ ולא תירק- ואחכ זה הופך טעים!

    מעדן הכי אהוב- אף פעם לא אהבתי מעדנים. אבל אהבתי משקה זיפ תפוזים

    סדרה הכי אהובה- צעירי תל אביב כמובן! גם הלכתי להופעות

    משחק ילדות אהוב- ארבע תחנות
  • 1- ממתק- היה שוקולד של ורד הגליל- פרפקט והיה גם מוגזם..
    וגם במבה והדברים הרגילים..
    סוכריות אומץ
    2- מעדן הגולן!

    3- אני מודה שהסתכלתי קודם בתשובות של כולן כדי להיזכר..
    זה תלוי בגיל, אהבתי- נעלולי פלא וגברת פלפלת כשהייתי ממש קטנה,
    אח"כ גם אהבתי את- צער גידול בנות, מי הבוס (זה אל באותה תקופה?!? זכור לי ממש שראיתי את זה..)
    ובטוח יש עוד מלא שאני לא זוכרת את השם..

    4- גומי, ברביות.
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • ואם אתן באמת רוצות לראות נוסטלגיה במיטבה-

    https://www.facebook.com/mi.zoher.et.ze?fref=ts

    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.tickerclub.com/cache/f54ce2d5b7.png" border="0">
    http://www.tickerclub.com/cache/5ea378d14a.png" border="0">

    http://www.tickerclub.com/cache/477f8780a0.png" border="0">
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212" rel="nofollow" target="_blank">http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • יואוווו סוכריות זוקס כמה שאהבתי אותן!!!!!שכחתי מזה לגמרי!!!!
    מעניין אם היום הייתי טועמת האם עדיין זה היה נראה לי טעים כל כך?!

    אהבתי גם שוקולד רוזמרי.

    סדרת טלוויזיה בוורלי הילס 90210 כמובן! ברנדון וברנדה שולטיםםםםם!
    אהבתי גם את "רמונה", זוכרים?

    משחקים הכי אהבתי פוגים וחמש אבנים.

    ומעדן....מילקי! אבל היום כבר לא אוהבת כל כך.
  • נזכרתי גם שממש אהבתי טעם ביסלי שכבר לא מייצרים, בצורה של מלבן מוארך וחלול, ועטיפה ירוקה בהירה. זוכרות?!
  • בייבי בום - זה היה ביסלי בטעם שום נכון?
    לי כנראה היה קטע עם תכניות אוסטרליות, כי אהבתי את "קרוב רחוק" ו"תיכון הלבבות השבורים".
    כשהייתי בכיתה ד', הראו ציור שלי ב"מערכת תכניות הילדים והנוער" - תהילת עולם
  • גם אני ממש אהבתי תיכון הלבבות השבורים

  • גם טאקו וגם שום
    פייס: ortal_hori



  • מה זה סוכריות זוקס
  • אנחנו היינו צופים באופן קבוע במי הבוס. אני גם זוכרת שהיתה סדרה בשם אלף. כשמשפחת סימפסון רק יצאה, הכרתי את רוב הפרקים בעל פה. בשנים האחרונות היא הפכה לסדרה אלימה ועם תוכן לא ראוי לכל המשפחה. חבל.
    משחקים - הייתי אלופה בחמש אבנים ובגומי.
  • ממתק - מוגזם! וגם מותק! לא אשכח בחיים שכשהייתי קטנה והייתי חולה איזה חודש בצהבת אבא שלי הביא לי בוקר אחד לפינוק מותק. מה שזה עשה לי.... עד היום זה מתוק לי בלב הבוקר הזה.

    מעדן... אממממ אולי דני? אבל הדני האמיתי! זה שיש לו טעם קקאו כזה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה