הממתקים היו: היה שוקולד חלב (שקראו לו משהו כמו קורקט) עם פצפוצי אורז.
אני לא יודעת אם עדיין יש טורטית

וטעמי עדיין חי וקיים.
המעדן שאהבתי היה מילקי אגוזים ודני
סדרות: צער גידול בנות לוקח בגדול!!! אבל אני זוכרת עוד סדרות עתיקות כמו: זהו זה, קטקטים, שכונת חיים, גבי ודבי, חשבון פשוט (עם ביש וגדא) רואים שש-שש, על טעם ועל ריח, תהילה, מנהרת הזמן, התוכנית עם ויקי הרובוט,התוכנית עם הדוברמן, שמיניות באויר, שלוש ארבע חמש וחצי (עם צ׳ומפי ואין שם) קישקשתא טלפלא.
משחק: חמש אבנים, גומי, פוגים
