אוכל כשר לפסח שנותר בבית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה אתן עושות איתו?
    לא מדברת על דברים שכיף לאכול סתם כך אפילו שזה לא פסח....
17 תגובות
עמוד 1
  • לי נשארה פסטה ופירורית לשניצל - משתמשת !
    מצות - לא נוגעת .בעלי ממשיך לכרסם קצת אבל זה בדכ הולך לפח...
  • אין לי לב לזרוק (ועוד לפני יום השואה!)
    לא מתלוננים אצלך על הטעם כשאת משתמשת?
  • אני בעד הפח.....
    תמיד אפשר לזרוק אחרי יום השואה
  • הכנתי עוגת מצות השבת..
    לקחתי מתכון של חמותי ובעלי פשוט לא הפסיק לשבח אותה!!!
    מסתבר שזו העוגה האהובה עליו..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • כל מיני דברים....
    ממרח מתוק לילדים (מעדיפה שלא יאכלו, בפסח מילא),
    דגני בוקר,
    עוגיות,
    תפוצ'יפס (השומן הרווי במתכון הכשר לפסח הוא פי 1.5)
    ועוד...

    נראה לי אז שחצי כמו ענבר אזרוק וחצי כמו פיתוש אמסור. חצי מצפון נקי

  • תני לגנים, תמיד ישמחו וככה כולם יהנו וילדייך יקבלו כמות מופחתת
  • עוגיות כשרות לפסח זה פשע קולינרי!
    ממצות אני מכינה פתות שזה איזשהו מאכל תימני טעים אששש ומקמח מצות אפשר להכין קניידלך. האגוזים ימצאו את דרכם לסלט.
  • השנה נשאר לי הרבה מהכל.
    קופסה קטנה של מצות שבכלל לא פתחתי, ועוד חצי חבילת מצות גדולה שכנראה אעביר לחמי וחמתי ולהורים שלי שאוהבים לאכול גם אחרי החג מצות.
    עוגיות של פסח בכמויות- עוגיות קוקוס, עוגיות יין- שכנראה אני אכין מהם כדורי שוקולד....
    שקית שלמה של קמח מצות רגיל, 3/4 חבילה של קמח מצות לעוגות....גם לי כואב הלב לזרוק, אני אמצא מה להכין...
    אגב- הכנתי ביום האחרון של החג עוגה ממצות - תערובת של שוקולד מומס, שמנת, מצות שבורות וכף חמאת בוטנים- יצא ממש טעים (השתמשתי ב-6-7 מצות, 200 גרם שוקולד ושמנת מתוקה) .

  • לא חשבתי על כדורי שוקולד, אחלה רעיון!

  • אמא שלי מכינה מציות (מלוחות ומתוקות) כל השנה אז אנחנו מעבירים לה....

    פירורי מצה, אין לי מושג מה בעלי מתכן לעשות עם זה. סביר להניח גם להעביר לאמא שלי

    מצות, עוגיות וחטיפים תמיד אפשר לתת לגנים

    למה לזרוק
  • פיתוש - מתכון לעוגת מצות!!!! נשארו לי די הרבה מצות וגם מצה עשירה.
    איתן עוד אוכל מצבריי וגם אני
  • דרך אגב אפשר לטחון את המצות ולעשות מהן קמח מצה. אני מכינה קניידלך כל השנה אז אצלי זה שימושי
  • אני חולה על עוגיות מצה עשירה!!! תנו לי אותם..
    ואנחנו אפילו לא אוכלים אותם בפסח, אחרי פסח אני קונה במיוחד..

    נטע- למה פשע קולינרי?

    צול- הרגע התיישבתי ואין לי כוחות לקום, בע"ה אני אתאושש ואכתוב לך..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אין בעיה אני אכין במילא רק מחר. יש לך ערב שלם
  • למה לזרוק???
    פייס: ortal_hori


  • מקמח מצה אפשר להכין פירורים לשניצלים.
    אפשר להניס לקציצות.
  • זאת הסיבה שהפסקתי לקנות בכמויות לקראת פסח!
    הפעם קניתי בקטנה, במחשבה שאם אצטרך, אשלים באמצע פסח את מה שחסר.
    יצא שנתקעתי רק עם עוגיות עגולות כאלו כמו ביסקוויטים, אני משתמשת בהם לפירות הטחונים של עידו ונשארו לי עוד מצות, שאני אוהבת גם ככה לאכול בלי קשר לפסח.
    ונשארו עוד כמה חטיפים, שיכולים לשמש בלי קשר לפסח, כשמטיילים בחוץ...


    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה