אזהרה חשובה! תקד ישו דקה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לפני כחצי שנה התקשרו אלינו חברה בשם
    (ותזכרו טוב) - פלא אור.

    הם הבטיחו בית מלון ב-1200 ש"ח
    ועוד קופונים שווים לארוקה ועוד ים חברות
    מתן קנה את החבילה
    קיבלנו קופונים בדואר ואני התקשרתי מיד לבטל עסקה
    כי הייתי לקראת לידה ולא חפצתי בעסקה.

    מפה לשם
    שלחנו להם הכל והבטיחו החזר כספי מידי.
    כבר תשלום 9 מתוך 12
    ועדיין אין החזר.

    הגענו למנהלת שם והיא הבטיחה מתנות שוות ערך
    אם לא נבטל כי לטענתה "חבל על הטפסים ועל הזמן"
    אני לא הסכמתי בפירוש!
    אמרתי לה שאני רוצה את הכסף שלי.

    עברו 3 חודשים והיא בהבטחה שנראה החודש ביטול
    ואין שום ביטול.

    היום התקשרתי לכרטיס האשראי לבטל את העסקה
    הנציגים שם היו בשוק מהסיפור
    ניסו לתפוס את בית העסק ואין שום מענה
    אח"כ העלו לקו אדם שנקרא "פלא אור זיקוקים" כי חשבו שזאת החברה
    הוא מתרגז ואומר שהחברה הרמאית ההיא
    העתיקה ממנו את השם
    ואלפי אנשים מתקשרים להתלונן על העוקץ ועל "שדידת" האשראי.
    בכתובת שלהם, מסתבר, אין כלום.

    (אגב לבטל אי אפשר כי קיבלנו את הקופונים למרות ששלחנו
    עוד דרך שלהם להבטחת הכסף)

    בקיצור
    בנות
    תגידו גם לבעלים
    אנחנו הולכים לנסות לתבוע אותם
    למרות שאין לי שמץ איך.
    לא אכפת לי מהכסף אבל אכפת לי מעוד משפחה שנופלת בפח


8 תגובות
עמוד 1
  • מזל שזה רק 1200 שקל. אנחנו נפלנו במהלך בניית בית בסכומים יותר נכבדים.
    רוע רוע רוע!!!!כל כך הרבה נבלות מסתובבים, אדם לאדם זאב, אין דין ואין דיין!!!!!!
    תודה על האזהרה, על אף שאם לא ניפול פה ודאי יהיה משהו אחר, כי רמאים רואים כי טוב, ומחפשים כל פעם דרכים חדשות לדפוק קופה.
  • גלי תודה
    בדיוק מה שעוללו לנו
    סיפור ממאות

    מה שלומך? התגעגעתי.


  • אליי פעם התקשרו לנייד, ביקשו לדבר עם אבא שלי.
    אמרתי שזה לא הטלפון שלו ושאלתי מי זה
    אמרו שמגיע לו איזשהי הטבה, כרטיס לסרט ומסעדה ועוד כל מיני אטרקציות לא זוכרת ב 59 ש"ח. אמרתי לה טוב, תני לי את ההטבה, מה צריך לעשות? אמרה לי לתת כרטיס אשראי.. אמרתי לה לא תודה. אם רוצים תשלחו לי שובר לתשלום. לא הסכימו אז גם אני לא הסכמתי... עם כל כך הרבה רמאויות שיש היום ואני רואה בכלבוטק, אני לא מוסרת כרטיס אשראי לשום "הטבה" שמציעים לי ואני לא מכירה. וגם אם כן אז מבקשת קודם שישלחו לי את התנאים המפורטים במסמך כתוב כי אני יודעת שאח"כ לא נותנים מה שהבטיחו, גם חברות גדולות..
    צר לי שחווית זאת
  • לא נכנסתי לקישורים, אז אני לא יודעת אם מדובר על אותו המקרה.
    אבל תקראו ותפנימו, למי שעוד לא הפנימה:
    התקשרו אלי בערך לפני שנה. אמרו: תתרמי לילדים מוגבלים, ובמקביל, תקבלי כלמיני הטבות. לא ברור לי למה, אבל הסכמתי. אמרו לי "תני כ.אשראי". נתתי
  • שרון
    פייס: ortal_hori



  • אנחנו גם אף פעם לא נותנים! אם זה נשמע אמין אני מבקשת מספר טלפון שאוכל לחזור אליהם...

    למשל התקשרו מהבימה לעשות מנוי וביקשתי את המספר ואז הלכתי לבדוק באינטרנט וזה באמת היה המספר. רק אחרי זה אני חזרתי אליהם ועשיתי מנוי

    מה שמזכיר לי שהגיע הזמן להזמין הצגה
  • שרון
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה