אוף איזה מסכנונצ'יק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כואב לי הלב.
    אחד הילדים בגן הרביץ לבן שלי בעזרת חפץ, ועכשיו יש לו גולה בקרקפת, ממש אפשר להרגיש כדור גדול.
    היום בערב נדבר עם ההורים של הילד,
    כי זה כבר לא פעם ראשונה.
    מה שמוזר זה שהילד התוקף הוא ממש קטן פיזית, והבן שלי לא מחזיר לו, שאלתי אותו למה אז הוא אמר שהוא לא רצה להחזיר.
    למה אי אפשר להגן עליהם בכל רגע?!אוף, ממש מסתכל

10 תגובות
עמוד 1

  • פייס: ortal_hori


  • לא כיף....
    אבל - למה אתם צריכים לדבר עם הורי הילד?
    לדעתי זה תפקיד הצוות בלבד.
    ובכלל - מה זה יועיל? הצוות צריך לעסוק בזה אחרי או לפני המכה, לא ההורים ביום שלאחר מכן....


  • בהחלט לא נעים
  • את צודקת, נדבר מחר גם עם הגננת, היא לא אמרה לי כלום כשלקחתי אותו, ורק בדרך הביתה הוא סיפר לי.
    אבל בגלל שזו לא פעם ראשונה הגיע הזמן שגם ההורים שלו ישמעו, כל אחר הצהריים הוא מתלונן שכואב לו. אני לא אחכה שהגננת תדווח- כבר היום נתקשר אליהם.
    לפי מה שהוא מספר הגננת דווקא טיפלה והענישה את הילד הזה, אבל לדעתי זה לא מספיק, עובדה שהוא חוזר על ההתנהגות הזאת.
  • אנחנו מכירים את ההורים, הם אנשים טובים אבל לא ממש מצליחים להשתלט על הילדים שלהם. יעזור או לא יעזור אני כן חושבת שצריך להתקשר אליהם...
  • מסכן
  • אוףףףףף
    הלב כ״כ כואבבבבב
    כ״כ מוכר לי...

  • פעם הבאה אני מקשיבה לכן!!!!!!!
    עשינו פאדיחות מול ההורים, מסתבר שהגננת אומרת שזה היה ילד אחר ולא כמו שהילד שלי סיפר.
    (על אף שהילד שלי ממשיך להתעקש ואני כן מאמינה לו שזה אותו הילד שכבר יש איתו היסטוריה). בכל מקרה פעם הבאה אני קודם מדברת עם הגננת- למדתי מהטעות!!!

    תודה לכל מי שהגיבה

  • לא נורא, קורה...
    יש לנו בגן ילד בעייתי שכל הזמן מרביץ.
    וכל הזמן הייתי שומעת מהבנות שמ׳ הרביץ ומ׳ עשה.
    באתי לדבר עם הגננת, והיא הייתה בשוק.
    זה אכן ילד מרביץ ואכן זה בטיפול אבל הוא לא ב״חבורה״ של הבנות ולהן דווקא הוא לא הרביץ.
    הוא מרביץ רק לבנים
  • נשמע לי ממש מוזר שאת תדברי עם ההורים, מה אפשר להגיד?
    נגיד תגידי 'הבן שלך הרביץ' והיא תגיד 'הבן שלך שקרן' זה מצב מאוד לא נעים!

    אופפפס עכשיו ראיתי מה כתבת!

    בכל מקרה שירגיש טוב!!
    וגם הקטנים צריכים להוכיח משהו בפני הגדולים, שלא יחשבו שהם באמת קטנים

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה