מאוד מלחיץ! והאמת נראה לי קצת מסוכן שהם רוכבים לבד... אין להם כבישים לחצות?
כל הדרך היא ישרה על המדרכה?
יש מאפיינים קוגנטיביים (קושי בבחירת מסלול בטוח, קושי בהערכת זמן, קושי בזיהוי מקומות מסוכנים ועוד...) מאפיינים מוטוריים פיזיים (שדה ראייה מוגבל, חוש שמיעה לא מפותח מבחינת סינון רעשים ועוד..) ומאפיינים רגשיים חברתיים (הסחת דעת בקלות, חוסר שימת לב, חוסר מודעות והבנה של סכנות ועוד...) הקשורים להתנהגות בכביש ונראה לי אישית קצת מסוכן לתת להם לרכב לבד
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps