-
ביד? יש הוראות?
-
בידיים
]
-
אין הוראות מיוחדות.
בעצם יש אחת שרשום עליה ״לכבס בנפרד״ אף פעם לא הבנתי את זה.
להפעיל מכונה עם הבגד לבד?
-
מכבסים בכביסה הצבעונית.....
שמלות אני אוהבת לתלות ישר אחרי שהמכונה מוכנה ואז אין צורך לגהץ (כי אין סיוכי שאגע במגהץ...)
-
עשיתי את הטעות הזו פעם, ולמרות שכיבסתי ביד הצבע יצא לי על כל השמלה, שהפכה משמלה חגיגית לבנה לשמלה ורודה פשוטה :(
אז ברוב טיפשותי, הפעם קנינו שתי שמלות שגם חצי לבן חצי צבעוני , כיבסתי אותן ביד והייתי צריכה כל הזמן להיזהר שהצבע האדום שירד לא יכתים את הלבן. סבתא שלי (היא מומחית) אמרה שפעם הבאה לא אדאג ואם הצבע רק נוגע ולא יושב זה לא יתפס, אז הולכת לקחת את הצ'אנס ברגע שאמצא אומץ לנסות.
-
כביסה צבעונית בהירה. אני אוספת כל מיני בגדים כאלה ויש לי גם מצעים כאלה ומפעילה מכונה.
-
צבעוני בהיר, בגדי שבת שלא מורידים צבע
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
במקרים כאילו אני מעדיפה לשים את המתךיות מיוחדות האלו
http://www.holdthatpic.com/
-
ניזכרתי!
יש דפים מיוחדים שאפשר לשים במכונה שהצבע לא יעבור מבגד לבגד
הם נימצאים בסופר ע"י הדפים לריח במייבש
הקופסא בצבע כחול, הכיתוב באנגלית, הוא נקרא
Woolite color protection
-
גם לי יש בעיה דומה - שמלה לבנה עם פסים בצבע סגול.
ענבר - תודה על המידע. לא ידעתי שיש דפים כאלו
-
תודה ענבר, גם אני אחפש אותם
-
בגדים מהסוג הזה אני מכבסת בכביסה צבעונית בהירה.
ויש לי שמלה כזאת, שקניתי פעם ב"מתאים לי", יש עליה צבעים לבן, אדום ושחור, נאמר לי בחנות שאם הצבעים מתערבבים בכביסה, שאחזיר אותה לחנות.
פעם הפעלתי מכונה עם בגדים כהים, וצבע של ג'ינס עבר לי על חולצה כתומה (שניהם היו חדשים).
הרתחתי מים עם חומץ בסיר ו"בישלתי" (
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
פעם אחת הרסתי שמלה שלי שחור עם לבן, מהממת! אחרי פעם אחת שלבשתי אותה. הלבן נהיה אפור מלוכלך מגעיל ולא יכולתי ללבוש אותה שוב. הייתי כ"כ עצובה!!
אם זה חדש אני מכבסת ביד עד שאני אוזרת אומץ להכניס למכונה (יש לי מגוון צבעים למכונה, אז בהתאם לצבע). אדום ולבן זה סיכון מאוד גדול... סביר שאני לא אקנה כזה
-
אני אחפש את הדפים, תודה
כיבסתי בצבעונית עדינה אבל נראה לי שהלבן כרבר לא הכי לבן