היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
יואו!!!!! איזה כיף לראות אצלך סרגל חדש!!! איך לא גילית כלום כשהיית בארץ
40 תגובות
עמוד 1
יו!!!! רק עכשיו ראיתי!!!! יעל - כל הכבוד! איזה מרגש לראות מול העיניים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שיהיה כיפי משעמם וארוךךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה כיף!!!!
ארוך ארוך ארוך
בעה יהיה בסדר. איזה מוזר זה להיות בהריון בארץ זרה. איך תדעי לאן ללכת כשיש צירים. איפה עושים בדיקות דם. איך יודעים איזה בדיקה עושים מתי (אני יודעת ששם זה אחרת) איפה מוצאים רופא נשים. קשה לגור בארץ אחרת... שיהיה בהצלחה
וואיייייייייייייייייייייייייייייייי נוגוששששששש איזה אושר איזה כיף אני מאושרת עד הגג ועוד קצת תעשי את כל מה שאת צריכה כדאי שבסוף יצא לנו איזה ילד ילדה חתיך חתיכה מבינה אהה
באמת מאושרת ושמחה בשבילך רק תשמרי על עצמך בבקשה את יודעת אם כל העלויות רופא רופאה את תמיד תמיד יכולה לחזור הביתה וללדת :) בואי הביתההההההההההההה!!!!!!!
בשעה טובה!! איזה כיף!
שיהיה ארוךךךךך, תקין וכיפי!! "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
אוהבת אותך עד הירח ובחזרה!
איזה כייףף להיכנס לפורום ולראות הודעה כזאתתתתתתתתתתת מזל טוב מהממת אחתתתת!!! שיעבור תקין וקל אמן!!!!!
מזל טוב! שהכל יעבור טוב!
קולולולולולו כמה מרגש !!!! שיהיה קל ותקין
איזה יופי!!!!
נגה איזה כיף לשמוע
בשעה טובה נשמה! ]
מזל טוב ! שיהיה בקלות
תודה לכולן
איזו בשורה משמחת!!!!!!!!!! מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!