אני ממש לא לוקחת כל יום באותה שעה..
יש לי כל יום תזכורת ב- 21:00..
לעיתים רחוקות אני באמת לוקחת באותה שעה.. לרוב אני לא שמה עליה!!
לוקחת לפני השינה.
לפעמים שאני שוכחת אז מתחילים לי קצת כאבי בטן..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212