בנות שלוקחות גלולות רצוף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ראיתי שהברה רשמו שלוקחות את הגלולת רצוף כמה חודשים ולא מקבלות מחזור.
    ניסיתי את זה.
    כבר חודש וחצי לוקחת ללא הפסקה.
    החום במפתיעה קיבלתי מחזור
14 תגובות
עמוד 1
  • גלולות זה מעפן....
    לדעתי הכי טוב התקן
  • אני חושבת שזה אינדיווידואלי, יכול להיות שיש גם תקופת הסתגלות לגלולות,
    ז"א לוקח זמן עד שעניין המחזור מסתדר.
    תתיעצי עם רופא נשים שלך.

    אני עם התקן, זה מאוד נוח
  • הגוף לא רגיל..
    בדיווווק היום דיברנו על זה כמה מורות בחדר מורים...
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • הלואי שיכולתי לשים התקן.
    היה פותר לי המון בעיות!
    והגלולות לא חדשות. אני לוקחת כבר שנתיים את אותם גלולות.
    רק שתמיד הייתי לוקחת 21 יום ומפסיקה.
    הפעם החלטתי לא להפסיק.
    לא עבד

    __________________________________________________________________

  • גם לי יש לפעמים דימומים, גם הייתי צריכה להחליף גלולות כמה פעמים עד שמצאתי את אלו שעושות דימומים לעתים רחוקות ביותר.
    בכל אופן יוצא לי הרבה פחות דימומים ממקודם.

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • קורה לי שאני מזייפת טיפה בשעות ומקבלת.
    איך אתן מצליחות לקחת כל יום באותה השעה?
  • גם אני ניסיתי ונתקלתי באותה הבעיה...
    והתלווה לזה גם תחושת נפיחות

    בקיצור ירדתי מהרעיון מהר מאוד
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אני ממש לא לוקחת כל יום באותה שעה..
    יש לי כל יום תזכורת ב- 21:00..
    לעיתים רחוקות אני באמת לוקחת באותה שעה.. לרוב אני לא שמה עליה!!
    לוקחת לפני השינה.
    לפעמים שאני שוכחת אז מתחילים לי קצת כאבי בטן..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אני לוקחת לפעמים 3 - 4 חפיסות ברצף ואין לי כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםם


  • אוף, אני לא רוצה להחליף גלולות.
    אלו מתאימות לי לא מנפחות אותי ולא עושות לי מיגרנות.
    נראה לי ארד מהרעיון פשוט ואצטרך להתמודד עם מחזור כל חודש
  • לגבי הגלולות ברצף, כשקרה לי הרופאה אמרה לי להפסיק למשך חודש ולחכות למחזור הבא כדי להתחיל שוב גלולות, אבל מסתבר שהרופאה שלי מעפנה (שאמרה להתחיל גלולות ביום החמישי של המחזור) אז עדיף שתתיעצי עם רופא.

    ולקחת באותה שעה זה תלוי בגלולה,יש שני סוגים עיקריים של גלולות למניעת הריון: סוג אחד הוא גלולות משולבות אשר מכילות אסטרוגן ופרוגסטרון וסוג שני הוא גלולות אשר מכילות פרוגסטרון בלבד. הגלולות שמכילות רק פרוגסטרון חייבות להילקח כל יום באותה שעה, הגלולות המשולבות עדיף אבל לא חייב.


  • אמנם מבאס כל חודש אבל תמיד נראה לי מוזר לקחת גלולות ברצף

    האמת שמאז שהפסקתי לפני ההיריון של אופק דין לא חזרתי... תענוג! לא צריך לזכור לקחת כלום (רק הפנים שלי סובלות מזה
  • תמר, ומב השיטה שלכם?
    ולמה הפנים סובלות?

    __________________________________________________________________

  • האמת שהיתה תקופה שלא כ"כ נזהרנו....
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה