בעלי הצליח לשכנע אותי לרכב על אופניים (יש קבוצות רכיבה שונות בשכונה שלנו)
האמת, אני ממש נהנית, רק שאני די מוגבלת בזמנים....

אבל כדי שהרכיבה תהיה קצת יותר בסטייל, שדרגתי את המושב אופניים

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2516318&r=1מה אתן אומרות?