טוב אז אין תמונות, אבל בשביל מה יש אינטרנט?
אפשר לעשות שיחה בסקייפ עם סבתא מישראל-
לבקש ממנה לעמוד ליד מקום מסויים ומוכר, ושהיא תסביר קצת על אותו המקום.
זה יכול להיות מוזיאון, טיילת, בניין עירייה....
אפשר להוריד מהאינטרנט תמונה של מגילת העצמאות ולהסביר עליה.
לדבר על הקשר של ישראל וארה"ב- להראות קטע מנאום אובמה בביקור שלו כאן בישראל.
אפשר להקריא את הסיפור של אמונה אלון "מדינה של ילדי הגן", והנה כאן תוכלי למצוא רעיונות סביב זה:
http://www.pjisrael.org/bookKt.aspx?id=47