-
אני אשמח לקרוא את התשובות, כי אני בדיוק כמוך
-
-
המתכונים שאני לוקחת מחמתי ומסבתא של בעלי אני רושמת מסודר במחברת
-
אין לי מתכונים כתובים
-
האמת, אני לא שומרת מתכונים. כשאני רוצה מתכון למשהו מסויים אני נכנסת לאינטרנט ובאותו רגע עושה .
-
אני שמה במועדפים בדפדפן כל מה שאני אוהבת להכין - יש אפשרות לעשות תיקייה מיוחדת ואז מוצאים בקלות
-
האמת היו לי מלא מתכונים בדיוק כמוך הכל מבולגן על פתקים וניירות סתם
-
נכנסת לאינטרנט
פייס: ortal_hori
-
אני לא אוספת מתכונים ככה.
מתכון שמצליח לי ואני אוהבת אני פשוט מעתיקה אותו למחברת. לא גוזרת ולא מדפיסה...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
זה היה אחד הפרוייקטים של חופשת הלידה האחרונה.
קניתי קלסרים כאלה עם נילוניות בפנים (דקים כאלה, כמו אוגדן כזה) ומינתי את כל המתכונים לפי נושאים וחילקתי אותם ומה שהיה בכתב יד הקלדתי יפה כדי שיהיה מסודר.
הנושאים הם: בשר ודגים, תוספות, סלטים, מרקים, מאפים וקינוחים.
ככה הכל מסודר וברור.
מירי, אמא לארבעה מדהימים!!!
-
ניסיתי. בחיי.
קניתי מחברת יפה, עם פרחים.
בהתחלה רשמתי הכל במחברת, כותרות באדום, מתכונים בכחול.
אח"כ נגמר לי המקום במחברת.
אז עברתי לדפים וקרעי דפים.
במחברת.
אז עכשיו יש מחברת, ובתוכה הר של דפים וקרעים מלאים במתכונים, והכל עף ונופל כל הזמן מצד לצד.
העיקר שאני תמיד מוצאת מה שאני מחפשת.
חיחיחי...
-
מתכונים מהאינטרט אני מורידה ושמה בתיקה מסודרת במחשב . מתכונים מהעיתונים אני גוזרת ושמה בניילונית אחת שבה אני הוספת את כל המתכונים..
-
יש לי תיקיה מסודרת במחשב עם כל המתכונים, ויש חלק במחברת פחות מסודרת.
אני באמצע פרוייקט של הדפסת המתכונים והקלדת המתכונים הישנים, אני מכינה לאחותי מתנה לחתונה (וגם לי על הדרך) קלסר מתכונים, עם כל המתכונים שלי והמתכונים שעוברים במשפחה. התיכנון הוא קלסר עם ניילוניות ואת החוצצים לעצב בצורה מיוחדת בין הנושאים.
-
גם אני ניסיתי... יש לי מחברת אבל יש מלא מתכונים שפשוט הדפסתי מהאינטרנט
ואז אמרתי טוב אותם נשים בשמרדף... אבל הוא כבר מלא לחלוטין.... אז אני סתם עורמת עוד ועוד מתכונים בתוך המגירה חחח
סתם לידע כללי 99% מהמתכונים שלי הם לעוגות! בבישול אני בדר"כ סתם מאלתרת
-
אני את המתכונים הקטנים שמתי באלבום תמונות קטן שקיבלתי בגן של הבן שלי. את התמונות שהיו שם העברתי לאלבום גדול עם עוד תמונות שלו.
-
אני בהתחלה הכנתי קלסר קטן והדפסתי את כל המתכונים, הכנסתי כל מתכון בניילון נפרד, ומסודר ויפה
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
אני קניתי ארגונית למתכונים בסטימצקי,
שיש בה גם דפים וגם נליוניות מסודרות לשים מתכונים מודפסים...
קניתי ממש מזמן , אני צריכה לסדר את הבלגן שם וכבר לקנות חדשה....
-
יש לי קלסר וחוצצים - עוגות - עוגיות - תבשילים - שמרים - קינוחים וכו'. כשאני כותבת מתכון חדש אני שמה בתוך הקלסר וכשיש לי זמן אני מתייקת.
רותי
-
מילנה יש בחנויות ספרים וגם לדעתי בחנויות מסוג הפנינג...
לי בעלי קנה לפני החתונה מחברת כזו "אירגונית" ובהתחלה הייתי כותבת שם ויש שם חוצצים לפי נושאים. היום המחברת מלאה פתקים כמו אצלך ולכן יש לי תיקיה במחשב לפי נושאים.