אוף!!
עובר עליי שבוע קשה,
כבד לי.. אתן מכירות את זה שמנסים לקחת נשימה עמוקה ולא מצליחים, היא נתקעת..?? כאילו משהו יושב לכם על החזה..?
אז ככה..
בא לי לברוח..
יש עומס בלימודים, הגשות, הוכחות שאני צריכה להוכיח את עצמי בפני כמה אנשים חשובים..
העומס בבית הרגיל- הבקרים העצבניים, התסכולים המתרפצים, הטיפולים שלא נקבעים, בירוקרטיה, חוסר זמן איכות עם הילדים, גבולות, גבולות, גבולות... (ל 4 הילדים הקטנים שלי...)
והקש ששובר את גב הגמל.. (שהוא ממש לא קש..) הוא שנפגעתי ממש מבעלי..
ישבנו, דיברנו, ניסינו ליישב הדורים, ללבן עניינים..
ומשום מה עדיין ממש לא בא לי לדבר איתו.
הוא עוד הותיר אותי עם רגשות אשמה על זה שהעזתי להפגע ושאני עושה פיל מעכבר..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212