באמת סלט נהיה לה בראש..
אבל אני גם חושבת שילדים בגיל 4-5 כבר יכולים לדעת טיפה על השואה.
בטרום חובה היתה לשילה גננת שסיפרה שהיתה מלחמה גדולה גדולה בעולם ושנפטרו הרבה יהודים.
וחלק ניצלו! הוא יודע שסבתא רבא שלו היתה בשואה, ושהיא ברחה..
אני חושבת גם שצריך לעשות סדר.
זה שונה בתקופה, ובמהות.
כשחוזרים מפסח צריך להתחיל ללמד על ספירת העומר, רבי עקיבא וכל זה,
שבוע אחרי כן לעסוק בשואה ואחרי השואה, עוברים ליום העצמאות.
לא צריך לבלבל! וגם לא להכניס לדיכאון..
יכול להיות שהגננת שלהם עשתה קצת בלאגן בסדר, או שהשוותה את המוות של תלמידי רבי עקיבא למוות של היהודים בשואה.
או שניצלה כבר את היום לדבר על מוות, של כל מי שמת בתקופה הזו בשנה..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212