-
-
היי
חחחח שמחה שמצאת את הקסם, אצלי הקסם הזה קיים כבר כמה שנים.
בשעה 18:00 ארוחת ערב בשעה 19:00 במיטות ובבוקר קמים בשעה 6.00 כי אמא צריכה להיות ב 8:00 בעבודה ויש פקקים בדרך ואמא צריכה לפזר את שלושתם בית ספר ומשפחתון.
בקיצור שילד ישן יותר זמן הוא קם גם רגוע יותר ועוד קסם להגיד לך אני הולכת לישון בדרך כלל בשעה 21.00 לא יותר מאוחר רק במקרים חריגים זה גם משנה את ההבדל.
בהצלחה
-
איזה כיף "לשמוע"!!!!!!!!!
אני גיליתי את זה גם ... לא רק את עניין הזמן ...
ברגע שאני מעירה אותה לפני הזמו + עודף זמן ובנעימות ובמילים כמו שהיא אוהבת - נסיכה שלי, יפה, מתוקה וכל הקוצ'י קוצ'י.... אז היא פשוט זורחת!!!!!!!
בהחלט שהזמן + יחס סופר אדיב עושים את שלהם....
בשבתות זה בהחלט מבאס אבל לא נראה לי שהם יקומו הגוף באופן טבעי ימשיך טיפה ( לא הרבה
-
אצלנו בעלי מפזר אותם ולכן אני לא בלחץ הוא צריך להגיע לעבודה ב9(שהיא 10 דקות מהבית) ככה שיש לו זמן ברווח...........הם הולכים לישון אצלי ב8 וקמים ב7 וחצי
-
אצלנו זה ככה מאז ומעולם. הילדים שלי ב7 במיטות. לשחר לפעמים יש הנחות כי הוא הגדול אבל טל נשפך אפילו ב6 וחצי. ובבקרים אני משתדלת להעיר ברבע ל7. זה מספיק לנו בד"כ כדי לצאת מהבית ב7 וחצי ולהיות בזמן בכל מקום.
בשבתות קיץ הם הולכים לישון בשבת
-
טוב שמצאת איך לעשות את השבוע רגוע, ולגבי סופ"ש - ששילה יפתח להם טלוויזיה על הבוקר ואתם תשארו לישון עוד שעה
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
אחחחח, כמה פעמים שמעתי מאנשים אחרים שאני משוגעת בגלל הקסם שלי, ולי לא אכפת!!!! זה עובד יופי!!!!!!!!!!!!
אצלנו זמן שינה בשעה 6 בערב!!!!
זמן קימה בסביבות חמש בבוקר. כשהיו קטנים "אכלתי אותה", הייתי קמה איתם יום יום. היום אני אוכלת את הפירות- הם קמים לבד, מעסיקים את עצמם, אוכלים משהו קטן שאני משאירה להם על השולחן, ואני קמה לי בשבע!!!
מעולם לא היו לי בעיות בבוקר!!!
ברוכה הבאה למועדון...תקפידי ותראי איך הכל משתנה!
זה אומנם לא פשוט- אני מוותרת הרבה פעמים על פעילויות בגלל זה, אבל העיקביות חשובה.
-
זה בהחלט פתרון מצוין ...בחופשים את צריכה לשלם את המחיר של הבקרים הרגועים לאורך כל השנה
-
בדיוק אתמול ניסיתי ואצלנו זה לא כל כך עבד. שלחתי את הילדים לישון בשבע וחצי, לקח להם בערך שעה להירדם, אני נרדמתי איתם והתעוררתי באחת עשרה וחצי. החצי הציע לי לראות סרט, אז חזרתי לישון ב- 1 בלילה ואור התעורר ב-4 ולא חזר לישון. הניסיונות שלי להחזיר אותו לישון עלו לי בבוקר עייף שהמשיך ליום עייף. בקיצור - אמנם לא רבתי עם אף אחד בבוקר, אבל אני עייפהההההההה
-
יעלי - הם שומרים שבת אז שילה לא יכול להדליק את הטלויזיה
-
אצלנו הולכים לישון ב7:30 וקמים עד 6:15,
ובאמת אין הרבה לחץ בבוקר, כי יש זמן להתארגן.
ב7:15 אנחנו כבר יוצאים מהבית...
-
אופס, שכחתי שאסור להדליק טלוויזיה בשבת - סליחה
-
גם אצלנו הם הולכים לישון ב- 19 וזה תענוג! לפעמים מחכים לבעלי שיגיע וזה מתעכב עד 19 וחצי... עדיין סביר. הם מתעוררים בסביבות 6:30....
בשבתות הם קמים באותה שעה אבל הולכים לשחק לבד עד שאנחנו קמים. לפעמים שעה ויותר... עד שהם באים ואומרים שהם רעבים
-
וגם אין אצלם טלויזיה, אין מה לפתוח
פייס: ortal_hori
-
לא קראתי תגובות אבל אנחנו פשוט עושים תורניות פעם אני קמה בשבת- שלושה שבועות הוא קם בשבת
-
אני כל בוקר אומרת לעצמי מחדש שאני צריכה להעיר אותם מוקדם יותר כדי למנוע את הלחץ בבוקר.....אבל אני פשוט לא מסוגלת לצאת מהמיטה כל כך מוקדם....
-