מורות... למשרדי! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ביום ראשון בע"ה יש לי ראיון למשרת חינוך כיתה בבי"ס יסודי..
    אני צריכה טיפים, לראיון..
    זה ראיון ראשון שלי בחיים שאני עושה להוראה..
    מה שואלים?
    מה צריך לברר?
    מה אסור להגיד ומה חייבים להגיד.. (כמובן כל עוד אני מאמינה בזה..)

    תודה..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
28 תגובות
עמוד 1
  • בהצלחה !!!!!!!!
  • מתרגשת בשבילך כל כך, יקירתי!!
    המון המון המון ב-ה-צ-ל-ח-הההההה!!!!!!!!!
  • אסור להגיד- אני כאן בשביל השעות הנוחות
  • בהצלחה
  • בהצלחה!! פנינה נתנה עצות טובות
  • תבדקי אם יש אתר לבית ספר, תעברי עליו, תוכלי ללמוד מזה לא מעט

  • בהצלחה
  • פנינה הרגת אותי מצחוק

  • אני מורה....

    אבל אני לא מאלו שמתכוננות לראיונות. אני מאלה שבאות וזורמות.. מה גם שהשאלות תלויות בזו שיושבת מולך. אין ריטואל קבוע....

    חוצמזה מה שפנינה אמרה

  • מה שפנינה אמרה...
  • כשהייתי בזמנו במשרד-החינוך,ישר היו מדברים איתי על המשרה-המוצעת,גם עקב אילוצי-זמן. המפקחת רואה בחורה לטעמה וישר מגיעה לת'כלס.

    אל-דאגה,יש לך את הסיגנון שהמפקחות מחפשות
    shira



  • מרווה
    פייס: ortal_hori


  • מתוקונת
    shira



  • היי לכולן ולפיתוש,
    כמורה יחסית ותיקה ואחת שבמספר שנים ראיינה וקיבלה מורות, אני חושבת שאת צריכה לומר בין היתר שאת רואה במקצוע שליחות, מעבר ללימוד חומר, גם הקניית ערכים, הובלת שינוי בחברה הישראלית... זה חלק מהאני מאמין שלי... (באופן אישי) אני החלטתי שהרגע בו אתייחס למקצוע כמקצוע בו רק מלמדים תכנים, זה יהיה הרגע שאעזוב...

    באיזה שלב את בלימודים? עשית כבר מחקר פעולה? היכן את לומדת? אני חושבת שכדאי לך לדבר מתוך הניסיון שלך (במחקר הפעולה) על גישות להוראה, על התאמת דרכי הוראה ואמצעי המחשה בהתאם לקשיים ולטיפוסי לומדים וכו'...

    בנוסף, כדאי לקרוא קצת/לברר קצת על ביה"ס, אם זה בי"X מתוקשב, רצוי שיהיה לך יודע יותר מבסיסי במחשבים, אם זה בי"ס אקולוגי/ הומניסטי וכו'... חשוב שתדעי אם לביה"ס יש מאפיינים מיוחדים ותחשבי עם עצמך בטרם את מגיעה לריאיון האם הם תואמים את העקרונות שלך... אם כן, רצוי שתאמרי משהו בעניין.

    יש לי עוד הערה, כשמורות צעירות היו באות אליי ומדברות על כך שהן מאוד אוהבות ילדים מבלי להציע כלום מהמקצועיות שלהן, זה לא היה עושה עליי רושם... את אוהבת ילדים? יופי! תעשי לך כמה שאת רוצה... לא באים להוראה רק בגלל אהבה לילדים. כמובן שזו סיבה טובה אבל לא מספקת...
    כנ"ל לגבי מי שמדברת על שעות העבודה או החופשות... רבותיי, זו לא סיבה! ומעבר לכך זו כבר מזמן לא משרת אם נוחה כבעבר... השעות מחייבות (לרוב, לא בכל המקרים) צהרון או משהו בסגנון... וגם למורות יש בעיה בחופשות (לא בכל הימים כבמגזרים האחרים, אבל ממש לא חסרות דוגמאות...)

    ובקשר למה שנאמר על המפקחות וכו', זה לא תמיד נכון... אצלינו המפקחת מראיינת גם היא את המורה , לא ניתן להעסיק מורה ללא פגישה עם המפקחת.

    בהצלחה יקרה,
    מקווה שעזרתי אפילו במעט!
    אשמח לענות על עוד שאלות במידה ויהיו לך!

    תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
  • איך היה עמית???
    איך הייתה מיס מפקחת?? מה שאלה?

    VIL אני שנה רביעית בהוראה ובחיים לא ראיינה אותי מפקחת

  • כנראה שזה תלוי המפקחת... עד כמה היא מעורבת בכל דבר. אצלנו היא מכירה כל מורה בשם כולל מידת וצבע תחתונים מועדף!

  • חח ממש לא

  • אחת ויחידה
    shira



  • וואי אני בשוק!!

    עניתי לשרשור הזה כבר פעמיים ואני רואה שאין שום תגובה שלי..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212


  • יופי!
    בהצלחה!
    אני רוצה לכתוב לך משהו, מה כתובת המייל שלך?

    תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
  • בהצלחה !!!!!!!!

  • המון בהצלחה


  • אחת ויחידה
    shira



  • זו היתה מנהלת בי"ס.
    לא הלכתי למפקחת בכלל..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה