ביום ראשון בע"ה יש לי ראיון למשרת חינוך כיתה בבי"ס יסודי..
אני צריכה טיפים, לראיון..
זה ראיון ראשון שלי בחיים שאני עושה להוראה..
מה שואלים?
מה צריך לברר?
מה אסור להגיד ומה חייבים להגיד.. (כמובן כל עוד אני מאמינה בזה..)
תודה..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212