סדנא חדשה לעיסוי תינוקות של סמינר הקיבוצים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מגע אוהב הוא המתנה היפה ביותר לתינוקכם
    סדנא חדשה לעיסוי תינוקות לאימהות ואבות ולתינוקות עד גיל שנתיים
    ב – 10.5.13 תפתח מכללת סמינר הקיבוצים סדנא חדשה לעיסוי תינוקות – "כוחו של המגע", המיועדת לאימהות ואבות ולתינוקות וילדים עד גיל שנתיים.
    מגע אוהב הוא המתנה היפה ביותר שתוכלו להעניק לתינוקכם. לעיסוי חשיבות מיוחדת בהיותו מרגיע את התינוק, מסייע לשינה טובה יותר, מקנה אמון וביטחון, מחזק את הקשר בין התינוק להורה, מחזק את המערכת החיסונית, משפר את תפקוד מערכת העיכול, תומך בהתפתחות המוטורית, מפתח את תחושת האני והגוף ומעל לכל - מהנה לכולם!
    הסדנא תכלול 4 מפגשים, אחת לשבוע בימי שישי במכללת סמינר הקיבוצים בת"א, בהנחיית צפריר פזי - מטפל הוליסטי רב תחומי ומורה מוסמך לעיסוי. בין הנושאים שילמדו בסדנא: מהו מגע? חשיבותו לתינוק והצורך במגע כמנוף להתפתחות פיזית ורגשית תקינה, חיזוק הקשר בין ההורים לתינוק באמצעות "מגע בשם המגע", טכניקות עיסוי מגוונות (כולל תרגול מעשי), זיהוי מצבי מצוקה והתמודדות עימם.
    להרשמה, בירורים ופרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון 03-6905410/1 (אסנת) או באתר:
    http://www.smkb.ac.il/training-therapist/infant-massage-workshop
    נשמח לראותכם!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה