ממש מעצבן!
ניסית ״להתחבר״ איתו? אולי משעמם לו כי הוא הבן היחיד או הגדול? אפשר להראות לו דברים באיפון או לדבר איתו על ספורט או דברים שהוא אוהב. אפילו רק לשמוע אותו אם את לא מבינה בנושא...אפשר לשחרר אגרסיות ע״י כך שאת עושה איתו תחרות הורדת ידיים תחרות ריצה וכד׳...
או שתי סטירות
