מה הייתן עושות? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הגיעו אלינו חברים לשבת. משפחה עם ילדים. והילד בן ה 8 פשוט ילד מעצבן! אני לא נוהגת להגדיר כך ילדים, אבל הוא באמת ילד מעצבן! הוא מציק לבנות (גם לאחותו, אבל זה פחות מטריד אותי), מפרק להם השיטתיות את ארמונות החול, דוחף, חוטף, זורק עליהן חול... בקיצור, הבנתן את התמונה הכללית. אמא שלו מעירה לו - ללא שינוי. אמא שלו הלכה לכמה דקות, כיוון שאני נשארתי ״מבוגר אחראי״, הרשתי לעצמי להעיר לו בתקיפות, למרות שאני לא נוהגת להתערב במשחקי ילדים, אבל זה כבר היה חזק ממני. אפילו פעם הרמתי אותו והזזתי פיזית למקום אחר (ילד בן 8). והוא לא מפסיק. אפילו כשאני עומדת לידם, הוא לגמרי מתעלם ממני ומהערות של אמא שלו וממשיך במעשיו.
    אני כבר לא יודעת מה לעשות
9 תגובות
עמוד 1
  • איזה באסה
    לא חושבת שכרגע יש לך הרבה מה לעשות בנידון אולי בפעם הבאה לא להזמין לשמפגשים ארוכים אלה למשהו קצת יותר קצר.
  • ממש מעצבן!
    ניסית ״להתחבר״ איתו? אולי משעמם לו כי הוא הבן היחיד או הגדול? אפשר להראות לו דברים באיפון או לדבר איתו על ספורט או דברים שהוא אוהב. אפילו רק לשמוע אותו אם את לא מבינה בנושא...אפשר לשחרר אגרסיות ע״י כך שאת עושה איתו תחרות הורדת ידיים תחרות ריצה וכד׳...
    או שתי סטירות
  • יותר בכיוון של שתי סתירות
  • כל הכבוד לך שאת מארחת ככה אנשים וישנים אצלך קבלי חיבוקים חמים
    מקווה שהוא נרדם כבר


  • פייס: ortal_hori


  • הי שוליל'ה!
    מה שלומך?

    מאוד מזדהה עם מה שתיארת... אני במקומך לא הייתי מזמינה הביתה אלא יוזמת מפגשים בחוץ (פיקניק, ים וכו') בטח ובטח שלא מזמינה לישון!!!
    יאללה תעברי את זה כבר וזהו... להבא תהיי חכמה יותר

  • גם אני לא הייתי מזמינה לישון אצלנו אם הייתי יודעת מראש שהוא מתנהג כך
  • אולי היה לו פשוט משעמם?
    ואולי הוא קצת לא בסדר?
  • תודה על התמיכה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה