אני בחודש תשיעי וחושבת כבר על הגשת התביעה לדמי לידה לביטוח לאומי וכבר נלחצת מעכשיו



רציתי לשאול האם יש בנות שיודעות מה עליי לעשות במקרה הבא:
התחלתי לעבוד בחודש 08/2010 ועבדתי שם עד 9/2012 כולל(סה"כ 2 שנים+2 חודשים)הפסקתי את עבודתי שם וחיפשתי עבודה במשך חודשיים, בתקופה זו קיבלתי דמי אבטלה.(חודשים 10-11/2012)
בחודש 12/2012 התחלתי לעבוד במקום עבודה חדש שבו אני נמצאת עד עכשיו (כבר קרוב ל5 חודשים)
עכשיו אחרי כל המגילה הזו, כשאני אצטרך להגיש תביעה לדמי לידה מה אני צריכה להביא?
תלושים: של מי? כמה חודשים?
אישורים מהמעביד: מאיזה מעביד?
אישורים בכלל: קבלת דמי אבטלה?
האם זכאותי לדמי לידה מלאים נפגעו עקב כך שעבדתי אצל 2 מעבידים? או שהיו לי חודשיים באמצע שלא עבדתי?
כל עזרה תתקבל בברכה גדולה!