בגן של יונתן שאלו את הילדים מי רוצה להשתתף בריקוד שהולכים להופיע איתו על במה אמיתית באיזה אירוע שלא מעניין אף אחד (כמובן שחסכו את הסוף של המשפט).
יונתן אוהב לרקוד והחליט להצטרף (יש 2 בנים ואיזה 15 בנות שרוקדים).
עכשיו מבחינתי בכיף - יונתן מאוד מתרגש ויהנה בטוח, אבל - היום הגננת שלו כתבה במייל שצריך לבוא עם מכנסיים וחולצה לבנים בלי לוגואים. אז נצטרך לקנות. מילא חולצה שבה אולי עוד נשתמש, אבל מה אני אמורה לעשות עם מכנסיים לבנים אח"כ?
ועוד שאלה - האם אלו נראים לכם מכנסים לבנים בסדר:
http://www.golfco.co.il/gallery/2E55DBD0-9391-8A91-6107-C6D397EE48EB.jpgיעל, אמא של יונתן ואיתמר