לאחרונה הדיבור עם שילה אחרי הגן נהיה "כמה ילדים הציקו לי היום בגן.."
X- קרא לי בשמות
Y- לא הרשה לי להצטרף למשחק
Z- הרביץ לי בישבן בלי סיבה..
אני בטוחה שאני רואה רק צד אחד של המטבע.
ואני לא רואה את התמונה הכוללת!
ייתכן שהוא מתחיל, ייתכן שהוא נדלק מהר,
ייתכן שהוא מחזיר..
אבל בשורה אחרונה- הוא סובל..
היום באתי לגן ותכננתי לדבר עם הגננת..לבקש ממנה שתשמור עליו קצת יותר, לספר לה שעצוב לו.
היא מטפלת בזה המון, עושה סולחות מפה ועד ירושלים...
מנסה להעצים את שילה ולשים גבולות לילדים משתוללים (גם לשילה!)
אנחנו הולכים בשביל לגן, וכבר בדלת מחכים לו 2 ילדים מופרעים שצוחקים עליו...
אחד סתם מצביע עליו וצוחק,
השני קורא "נחמן הגי'נג'י הגיע!!"
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212