תרשו לי לספר לכן על אחד מבין 25,578 הנופלים.
איגור דרוביצקי
בן כיתתי בתיכון
נפל ב 15.11.2002 ב"ציר המתפללים" בחברון.
בן 20 במותו
http://www.izkor.gov.il/HalalKorot.aspx?id=516485חובש קרבי. טיפל בנפגעים תחת אש ונהרג. גיבור.
אבל לפני שהפך לגיבור היה איגור ילד צנום, שקט וצנוע.
ילד מוכשר שאהב מוסיקה, ניגן בגיטרה.
חבר נאמן, אוהב כל אדם באשר הוא אדם.
מחובר מאוד להוריו, מכבד את מוריו ומחנכיו
כל הכתה היום, אנשים מבוגרים, זוכרים את איגור.
אבל איגור נשאר ילד...
ילד גיבור.