שירשור חוויות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איך עבר לכן יום העצמאות?
    מה עשיתם? איפה טיילתם?


13 תגובות
עמוד 1
  • הלכנו לעשות על האש ביער בדימונה. איך שיצאנו מהאוטו החל מבול.
    בסוף עשינו את המנגל ליד הבית של חמותי ואכלנו הכל בתוך הבית.
    צריך רק לחייך!
  • תכננו ללכת לטיול ולעשות על האש עם כל המשפחה שלי, אבל בגלל שאבא שלי חטף שפעת לא נעימה ואני התקררות, ובנוסף מזג האוויר...
    עשינו על האש ליד הבית, פתחנו שולחן מתקפל וזהו....



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אז בערב היינו בזיקוקים, אני כל שנה לא מבינה למה זה תמיד
    חייב להתחיל ב-22:00 בלילה.....

  • בערב תפילה חגיגית בבית כנסת וחידון התנ"ך של ילדי ההילה שלנו
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • בערב יצאנו לבמת הילדים במדיטק היה ממש ממש כייף
    פייס: ortal_hori


  • אז ככה:
    ההורים שלי באו מהצפון הרחוק לחגוג את יום העצמאות עם כל עם ישראל..
    התחלנו בארוחה חגיגית,
    אח"כ היתה פעילות של העירייה ממש ליד הבית שלנו עם מתנפחים וכדומה - אז הלכנו לשם, באיזשהו שלב ניצן וזוהר נרדמו אז כולם פרשו ורק אני ויותם נשארנו.
    היתה תחרות ריקודים.. ילד שרוקד הכי יפה מקבל פטיש מתנפח - היות ויותם ממש ממש ממש רצה את הפטיש הוא התגבר על כל הביישנות שלו (והיה לו מאוד קשה) ורקד כמו מטורף
  • נתחיל בזה שאני במחזור ופקדה אותי חברתי היקרה ה"מיגרנה"
  • בדר"כ כל שנה אנחנו הולכים לבמות
    מיתבאסים מבזבזים כסף וחוזרים הביתה .

    השנה עשינו שינוי נסענו לאוהלים לטבריה
    החופים מפוצצים במישפחות ואנשים (הינו בהלם )
    (כנראה שהאיומים על ההגשם לא הפחידו אף אחד)
    אנשים ממש חגגו עג הבוקר בחוף עם מוסיקה ועל האש
    ביום עצמו נסענו לחמת גדר נהננו מהמים החמים ומהחיות שיש שם
    היה ממש מוצלח
  • אנחנו יצאנו לבמות בערב לאיזה שעה שעתיים היה נחמד מאד.

    בבוקר רצינו לצאת לרחובות לעשות על האש ושם ירד גשם אז עשינו מתחת לבית והיה חבל על הזמן....יש לנו גן משחקים ממש מאוחרי הבית כך שלא צריך לסחוב
    בערב הלכנו לבקר את אמא שלי עם הילדים בשיקום מקווה שהיא תתאושש מהר
  • שמנו את הילדים אצל סבתא ונסענו למושב למנגל אצל דוד שלי. היה ממש נחמד והיינו שם רק שעתיים וחצי, אז זה לא היה כבד כמו בדרך כלל. כשחזרנו, קפצתי לבקר את אחותי לכמה דקות וחזרתי הביתה. היה קליל וטוב.
  • טוב, בהתחשב במזג האויר ההזוי שהיה בעצמאות הזה, היה נחמד מאד...
    בערב חג, הזדהיתי לצערי עם מוכות המגרנה, ושכבתי במיטה מעולפת מכאב שלא עובר... ירון לקח את אור לראות זיקוקים ולרקוד קצת בבמות, חזרו די מוקדם...
  • היה לא משהו... סלחו לי אבל משפחה של בעלי קצת מפגרים. בעלי ואחים שלו במקום להרגן על האש חשבו שהורים שלהם יכינו הכל (במיוחד אח גדול של בעלי) כאשר נודע להם שאבא לא מרגיש טוב ולא יכול להכין בשרים רק סנדווצים עם טונה וביצה הם נורע התעצבנו שוב במיוחד אח של בעלי. כאשר נפגשנו בפרק ואכלנו סנדוויצים אמרתי לאחיו בפנים למה אתם אחים לא התרגנתם על האש? למה הורים צרכים הכל להכין לכם ולא אתם בשבלם? הוא פשוט התעלם ממני

    ]
  • בערב היינו במושב. היה על האש כזה גלובלי ממש נחמד. בהמשך היתה הפעלה לכולם (למבוגרים ולידלידם) אבל כבר היה די מאוחר הילדים היו על סף חירפון אז פרשנו הביתה.
    בבוקר עשינו על האש אצל אחותי. היינו שם כל המשפחה זה היה יום הולדת 20 לאחיין שלי. היה ממש יפה וטעים ואחותי ובעלה ממש השקיעו. הכלב שלהם שיחק קצת עם איתן וספק נשך ספק שרט אותו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה