בדר"כ כל שנה אנחנו הולכים לבמות
מיתבאסים מבזבזים כסף וחוזרים הביתה .
השנה עשינו שינוי נסענו לאוהלים לטבריה
החופים מפוצצים במישפחות ואנשים (הינו בהלם

)
(כנראה שהאיומים על ההגשם לא הפחידו אף אחד)
אנשים ממש חגגו עג הבוקר בחוף עם מוסיקה ועל האש
ביום עצמו נסענו לחמת גדר נהננו מהמים החמים ומהחיות שיש שם
היה ממש מוצלח
