אוף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז, בשבוע שעבר חזרתי מחופשת הלידה...
    כמה ימים אח"כ פנתה אלי המנהלת (המקסימה... באמת מקסימה) שלי, ואמרה שרוצים להציע לי תחום אחריות נוסף בעבודה.
    זה דבר שיעבה לי את המשרה, בערך בכפול.
    זו אחריות על עוד אזור גאוגרפי, מספר מטופלים-משתקמים גדול יותר, עבודה מול מחוז נוסף של משרד הבריאות...
    בהחלט עוד עבודה...
    אבל...
    ללא הגדלה של המשכורת...
21 תגובות
עמוד 1
  • אז קדימה משא ומתן ...
    לבקש תוספת שכר זה דבר מתבקש ואם לא , נראה לי שאני הייתי מסרבת . אחרי הכל יש לך גם חיים
  • מה יהיה עם זה שרוצים שנעשה עוד ועוד עבודות אבל המשכורות

  • אני לא הייתי מסכימה
  • גם אני לא הייתי מסכימה..
    אמנם אני לא מכירה את העבודה ואת הגמול הרגשי והנפשי שתקבלי.
    אבל זה מוגזם. את גם ככה אחת שנותנת מעצמך מעל ומעבר, אז אם תגדילי את היקף העבודה, ללא גמול כספי.
    אני חושבת שזה יהיה מוגזם.

    גם אם תצליחי לדחוס הכל לשעות שאת עובדת היום, היקף העבודה והעומס שיהיה עלייך יגזול ממך הרבה יותר,
    ועל זה מגיע לך גם יותר במשכורת!

    יותר נסיעות זה יותר זמן, דיבורים בנייד זה גם זמן!
    זמן זה כסף..
    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אני עם שולי. את לא עובדת בהתנדבות. רוצים שישלמו. זה לא עובד ככה את לא עושה להם טובה
  • לא מתביישים???מה זה??? את עובד בחינם???

    בלי תוספת לא להתפתות אל תעשח כלום!! עם ניסיון ועניין לא הולכים למכולת
  • גם אני לא הייתי מסכימה בשום פנים ואופן!!!
    מה אנחנו עובדים בחינם? מה כשתלכי לסופר לעשות קניות תקחי דברים בחינם????!!!
    ככה זה עובד היום במדינה חרא כמו שלנו עובדים-משלמים!
  • לי אין הרבה מה לחדש לך כי אני בדיעה של הבנות

  • גם אני לקחתי על עצמי תחומי אחריות נוספים בעבודה (וכבדים) ללא תוספת תשלום...

    חשבתי על זה שאני די חדשה בעבודה, צעירה, צריכה ללמוד ואז אוכל לדרוש בהתאם...

    ואכן זה עבד.
    ידעתי שבהמשך כשאדרוש תוספת אקבל...

    את צריכה לעשות את השיקולים שלך...
    אני חושבת שאת בשלב שאת כבר מספיק "הוכחת את עצמך"
    רוצים אותך יותר כי מרוצים? אין בעיה... בכפוף לתוספת במשכורת.
    אני יודעת שזה נשמע לא משהו, אבל את תוכלי להציג את זה אחרת בפני האנשים הנכונים


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • לא הייתי מוכנה בשום פנים ואופן.
    היום וסליחה על הבוטות מראש,
    הכול פונקציה של כסף!
    אנחנו חושבים פעמיים אם להביא עוד ילד כי אין מספיק כסף, אבל לעבוד בחינם מתאים לנו?
  • אני לא יכולה להתלונן על המשכורת, אבל אני בחרתי להשקיע יותר בעבודה בלי לקבל עוד כסף...

    אם זה שווה את זה? אני לא בטוחה...

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • ?????
  • אביבית, לא הבנתי כלום...
  • שיהיה בהצלחה!
  • תבקשי לדעת כמה בדיוק לפני שאת נותנת תשובה סופית.
    מניסיון- לא לזלזל בשלב המשא ומתן.
    בהצלחה ובשעה טובה

  • לאברור? תודאי שזה יהיה ברור לך ולהם, אל תעבדי בחינם מותק!! פרייארים לא מתים. רקמתחלפים....
    פייס: ortal_hori


  • טוב מאוד! שלא יחשבו שאת פראיירית!
    בהצלחה



  • המוטו שלי : הצעה היא תמיד רק הפתיח למשא ומתן״

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • תודה שוב
  • תראי, המשרה החדשה תדרוש ממך להיעדר יותר מהבית ויהיה לך פחות זמן לילדים, לבעל, לעצמך....
    אני הייתי לוקחת את ההצעה שלה רק בתנאי של הגדלת שכר!
    את תצטרכי לעשות ויתורים מאוד חשובים בחיים שלך, ולפחות את צריכה לקבל תמריץ כלכלי ולא רק סעיף נוסף בקורות חיים
    נטלי
  • אז פשוט לסרב בנימוס
    במדינה הזו יחפשו כמה שיותר לנצל אותך

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה