גם אני לא הייתי מסכימה..
אמנם אני לא מכירה את העבודה ואת הגמול הרגשי והנפשי שתקבלי.
אבל זה מוגזם. את גם ככה אחת שנותנת מעצמך מעל ומעבר, אז אם תגדילי את היקף העבודה, ללא גמול כספי.
אני חושבת שזה יהיה מוגזם.
גם אם תצליחי לדחוס הכל לשעות שאת עובדת היום, היקף העבודה והעומס שיהיה עלייך יגזול ממך הרבה יותר,
ועל זה מגיע לך גם יותר במשכורת!
יותר נסיעות זה יותר זמן, דיבורים בנייד זה גם זמן!
זמן זה כסף..
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212