רגע לפני שנכנסים למעון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי אוטוטו הבת שלי נכנסת למשפחתון והמטפלת שם שאלה אותי איזה טעימות לתת לה.. והאמת שאני לא בטוחה כי עד לא מזמן רק הנקתי אבל עכשיו כשאני חוזרת לעבודה אני מתכוונת להפסיק.
    אז ממה מתחילים? מפירות? מעדנים? איזה מאכלים טחונים? ומה לגבי שתייה? האם צריך לתת מים? מה לגבי תחליפי חלב?
4 תגובות
עמוד 1
  • בת כמה היא? בעקרון ממליצים להתחיל עם טעימות של ירקות, כל פעם ירק אחר ואח"כ טעימות של פירות, למרות שאני באופן אישי נתתי גם וגם. הן יכולות בבוקר לתת לה טעימות של איזשהו פרי ובצהריים של ירק וכמובן שזה צריך להיות טחון. שתיית מים את מתחילה רק כשהיא כבר ממש אוכלת. לגבי תחליפי החלב - אם הנקת הנקה מלאה את צריכה להתחיל לנסות לתת לה (יש הרבה ילדים שממש מסרבים) אני באופן אישי מההתחלה נתתי גם וגם כך שלא הייתה לי איזושהי בעיה.
  • היא בת כמעט 4 חודשים.. והיא שותה מבקבוק אבל רק חלב שאוב ואולי פעם ב.. גם איזה תחליף (שכבר אין לי כוח לשאוב).
    לגבי הטעימות באיזה גיל התחלת? כי הבנתי שפעם זה היה 4 חודשים ועכשיו בטיפת חלב אמרו לי לא להתחיל כלום לפני גיל חצי שנה..
    ולגבי שתייה - אני די חוששת מהיום של הפסקת ההנקה כי לוקח לי תמיד הרבה זמן לגרום לה לשתות מבקבוק.. כשהם עוברים למים - זה הופך להיות יותר קל?
  • יש אסכולות שונות לגבי הטעימות. יש כאלו שאומרים שכדאי ואף רצוי להתחיל כמה שיותר מוקדם (מגיל 4 חודשים) ויש כאלו שאומרים מגיל חצי שנה. אין חוקיות, זה הכל המלצות וזהדי תלוי בך ובתינוקת. אם את חושבת שזה עוד מוקדם אזאל תתחילי ואם לא אז את יכולה להתחיל עם ירק פעם ביום או פרי. לגבי ההנקה ושתיית מים, אני מההתחלה לא הנקתי הנקה מלאה כך שלא הייתה לי בעיה עם הבקבוק. לפי דברייך הבנתי שאת נותנת לה גם בקבוק כך שאין לך סיבה לדאגה, היא כבר מתורגלת..(וזהלא באמת משנה אם זה תמ"ל או חלב שאוב), שתיית מים את מתחילה רק כשהיא ממש אוכלת ארוחה מלאה וגם אני התחלתי עם מים מורתחים (כי זה היה לפני גיל שנה) והיא לא ממש שתתה (הם עדיין מקבלים את הנוזלים מהתמ"ל) ורק מגיל שנה התחלתי לתת לה את הבקבוקים הקטנים של מי עדן אבל אז היא כבר שתתה ממש כי גם הת**** שלה השתנתה והיא לקחה בקבוק רק בבוקר ובערב. מה שאני אומרת כל דבר בעיתו ואל תחששי, אף אחד לא שותה תמ"ל או יונק בחייו הבוגרים :)

  • סבבה.. תודה רבה. אני חייבת לומר שהרגעת אותי :) שיהיה לך אחלה ערב!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה