היי,
גמלתי את הנסיך הקטן שלי (3+)לפני 3 שבועות מטיטול, ביום הולך טפו טפו ב"ה.
אני ידגיש שבמעון כל יום בשנת הצהריים (משך שעתיים) הוא ישן בלי טיטול וקם להם יבש.
לפני שבוע החלטתי (לאחר התייעצות עם כמה אמהות מנוסות וגם המטפלת במעון) לגמול אותו גם בלילה, שזה אומר: נכנסים למיטה אחרי שעושים פיפי וכל כמה שעות אני מעירה אותו ומורידה אותו לשירותים.(בדגש על אני מעירה-הוא מעצמו לא מתעורר)
מתוך השבוע האחרון הוא קם רק פעמיים יבש ובשאר הימים קם רטוב



האם לדעתכן הוא מוכן לכך בכלל? יש לי פחד שבגלל הפיספוסים שלו בלילה זה יגרום לו להתחיל לפספס גם ביום מתוך מקום של אכזבה מעצמו.
נשמע שהפעמיים שקם יבש היו בפוקס לגמרי...
האם להחזיר לו את הטיטול ולנסות עוד כמה שבועות?
מה אתן עשיתן\הייתן עושות המצב כזה?
אשמח לעיצות וטיפים!!