עזרה קטנה: בחברה בה אני עובדת מחפשים עו"ס/מרב"ע להוסטל לנפגעי נפש.
זו ההודעה שפורסמה, אני מפרסמת גם כאן, למקרה שמישהי מעוניינת לשלוח קו"ח, או מכירה מישהי מתאימה.
אנו מחפשים עובדת סוציאלית/ מרפאה בעיסוק מעולה להוסטל המהמם שלנו :-)
דרושה עובדת רצינית, מקצועית, עם לב ענק וראש גדול- גדול,
שרוצה להתפתח בתחום השיקום בבריאות הנפש. ההוסטל ממוקם בר"ג.
היקף מישרה של 80% עם אפשרות גדילה.
נשמח מאוד אם תפנו אלינו חברות/ מכרות שיכולות להתאים.
קו"ח יש לשלוח לפקס: 03-6787041
או למייל-
[email protected]תודה