בנות צריכה עזרה הלפ!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות יש לי ילדה בת 3 שבועות וקצת ומאוד קשה לנו ביצירת הרגלי שינה. אני יודעת שהיא קטנה מאוד אבל היא כבר למדה להרדם בידיים. גם אם היא בשינה עמוקה מאוד ברגע ששמים אותה במיטה שלה היא מתעוררת ומתחילה לבכות.
    ניסינו את כל השיטות: לתת לה להרגע לבד,
    רק ללטף אותה ולדבר אליה בלי להרים שתרגע,
    לעטוף אותה חזק בשמיכה שתרגיש כאילו חיבוק,
    לשים לה רעש לבן,
    לשים לה בייבי מוצרט.
    שום דבר לא עובד. היא ממשיכה לבכות ומגיעה לרמות בכי שאני כבר מפחדת שהיא תחנק.

    אולי יש לכן עצות נוספות??????? משהו שלא חשבנו עליו? אני מאוד לא רוצה להגיע למצב שבו היא ישנה רק על הידיים. הרגלים יש להקנות מההתחלה.
9 תגובות
עמוד 1
  • א. אני לא מאמינה שצריך להתעקש על הרגלים בגיל כזה
    ב. קחי בחשבון שכמה שלא תקני לה הרגלים, זה ישתנה עוד מאה פעמים.
    ג. היא בת שלושה שבועות. איך הספקתם לנסות את כל מה שכתבת? לנסות שיטה יום אחד זה לא נקרא. צריך לדבוק במשהו במשך תקופה כדי להחליט אם זה אפקטיבי או לא.

    לדעתי אפשר להרדים תינוקת בת שלושה שבועות בידיים. כשהיא נרדמת, להניח אותה- במקום קטן וחמים. את בנותיי השכבתי בהתחלה באמבטיה של העגלה. אם היא מתעוררת, להרדים שוב ולהניח. אני מאמינה שהיא תישן בסוף.
    מיכל





  • מאמי, היא בת שלושה שבועות...
    את לא מקנה לה שום הרגל בגיל שלושה שבועות.
    העצה היחידה שלי, תזרמי איתה.
    היא רק עכשיו יצאה מהמקום הכי בטוח בעולם בשבילה לדבר הענק והנורא הזה שנקרא עולם.
    הדבר היחיד חוץ מאוכל שהיא צריכה זה אותך. להרגיש את הריח שלך, את חום הגוף שלך, את הנשימות שלך. שיהיה איזשהו דמיון למקום הנחמד ההוא.
    והיא מראה לך את זה בדרך היחידה שהיא יכולה.
    תני לה את זה.
    יהיה לך ימבה זמן לבנות לה הרגלי שינה נכונים, אבל חכי עם זה קצת.
    ולא, את לא מפנקת אותה, את עונה לצרכיה. כי להיות על הידיים שלך זה לא פינוק, זה הצורך שלה.
    __________________________________________________________________

  • כמו שהבנות אמרו, זה גיל שהיא צריכה את החום והקרבה זה ממש לא גיל להקניית הרגלים.

  • מזל טוב.
    משערת שכמו כולנו פספסתם את ההסבר על מציאת הכפתור שמשתיק/מרדים
  • מסכימה עם כולן

    היא ממש פיציתתתתת
    פייס: ortal_hori


  • היי,
    גם אני מצטרפת לכולן
  • אין לי מה להוסיף חוץ ממזל טוב ובהצלחה
  • אני מסכימה עם הבנות, פשוט תזרמי עם הילדה
  • הבן הגדול שלי היה נורא רגוע כתינוק, וגם הקטן שלי כזה.
    הם לא ביקשו יותר מידי ידיים, אפשר לומר שבכלל לא ביקשו ידיים, בהשוואה לתינוקות אחרים.
    אבל- כשהם סבלו מגזים, או כאבה להם הבטן, או שהם בכו בלי סיבה ניראית לעייני, כמובן שהרמתי וחיבקתי וגם ניענעתי.
    הכל לפי הצורך שלהם!
    לרוב הם נרדמו לבד מגיל ינקות, אך אל לך להשוות את התינוקת שלך לתינוקות אחרים. היא שונה, וכך גם צרכיה...
    מזל טוב ומאחלת לך המון נחת
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה