-
א. אני לא מאמינה שצריך להתעקש על הרגלים בגיל כזה
ב. קחי בחשבון שכמה שלא תקני לה הרגלים, זה ישתנה עוד מאה פעמים.
ג. היא בת שלושה שבועות. איך הספקתם לנסות את כל מה שכתבת? לנסות שיטה יום אחד זה לא נקרא. צריך לדבוק במשהו במשך תקופה כדי להחליט אם זה אפקטיבי או לא.
לדעתי אפשר להרדים תינוקת בת שלושה שבועות בידיים. כשהיא נרדמת, להניח אותה- במקום קטן וחמים. את בנותיי השכבתי בהתחלה באמבטיה של העגלה. אם היא מתעוררת, להרדים שוב ולהניח. אני מאמינה שהיא תישן בסוף.
מיכל
-
מאמי, היא בת שלושה שבועות...
את לא מקנה לה שום הרגל בגיל שלושה שבועות.
העצה היחידה שלי, תזרמי איתה.
היא רק עכשיו יצאה מהמקום הכי בטוח בעולם בשבילה לדבר הענק והנורא הזה שנקרא עולם.
הדבר היחיד חוץ מאוכל שהיא צריכה זה אותך. להרגיש את הריח שלך, את חום הגוף שלך, את הנשימות שלך. שיהיה איזשהו דמיון למקום הנחמד ההוא.
והיא מראה לך את זה בדרך היחידה שהיא יכולה.
תני לה את זה.
יהיה לך ימבה זמן לבנות לה הרגלי שינה נכונים, אבל חכי עם זה קצת.
ולא, את לא מפנקת אותה, את עונה לצרכיה. כי להיות על הידיים שלך זה לא פינוק, זה הצורך שלה.
__________________________________________________________________
-
כמו שהבנות אמרו, זה גיל שהיא צריכה את החום והקרבה זה ממש לא גיל להקניית הרגלים.
-
מזל טוב.
משערת שכמו כולנו פספסתם את ההסבר על מציאת הכפתור שמשתיק/מרדים
-
מסכימה עם כולן
היא ממש פיציתתתתת
פייס: ortal_hori
-
היי,
גם אני מצטרפת לכולן
-
אין לי מה להוסיף חוץ ממזל טוב ובהצלחה
-
אני מסכימה עם הבנות, פשוט תזרמי עם הילדה
-
הבן הגדול שלי היה נורא רגוע כתינוק, וגם הקטן שלי כזה.
הם לא ביקשו יותר מידי ידיים, אפשר לומר שבכלל לא ביקשו ידיים, בהשוואה לתינוקות אחרים.
אבל- כשהם סבלו מגזים, או כאבה להם הבטן, או שהם בכו בלי סיבה ניראית לעייני, כמובן שהרמתי וחיבקתי וגם ניענעתי.
הכל לפי הצורך שלהם!
לרוב הם נרדמו לבד מגיל ינקות, אך אל לך להשוות את התינוקת שלך לתינוקות אחרים. היא שונה, וכך גם צרכיה...
מזל טוב ומאחלת לך המון נחת
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!