בחיים שלי.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
27 תגובות
עמוד 1

  • היא עוד לא החליטה..
    בסדר, שתקפוץ..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212

  • מה אני אגיד לך...מסכנים התלמידים....
    את בטוח שתסתדרי ותקבלי מה שתרצי אבל הילדים מפסידים מורה מעולה וחווית לימודים ממישהי כמוך
  • את מבינה איזה רמת "חינוך" יש היום ...?

  • מאמי


  • אם זו המנהלת, וככה היא מתנהגת למורים, אז מה הפלא שתדמית מערכת החינוך לא משהו????

    מאמי
    הכל לטובה
    מה שקורה, ה' מכוון לטובה
    בע"ה תמצאי מקום טוב יותר




    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • יואוו, אני בהלם!!!

    כל הכבוד לך על הקור רוח... אני בטוח הייתי מתחילה לבכות (מעצבים!)

    מה זה השטויות האלה של הלוח ודפים... אז בשביל מה יש להם לוח בכיתה??
  • נראה לי שעם כזה יחס הייתי מוותרת על המשרה גם אם הייתי מקבלת אותה...

    איפה הבית ספר הזה? בפתח תקווה?

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • איזה מנהלת ...... אני רוצה להגיד לך שאת היית בסדר גמור.
    הילדים שלי לומדים בבית הספר וקוראים סיפור מספר או מדף ולא ממקרן למרות שיש בכיתות.
    הילדים עובדים בספרים ודפים שמחולקים על ידי המורה ולא במחשב או משהו אחר.
    ובטח ובטח שהמורה רושמת על הלוח והילדים מעתיקים למחברת אז מה זוכרים בראש.
    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם וליפול בבית הספר שמגיע לך להיות בו ולא למנהלת כזאת.
    בהצלחה


  • כן, בכפר גנים ג'..

    וב שלא הלכתי על המקום שהכי לא אני...
    אוכלוסייה כזו, חילונית ברמה כזו שאני רק אומרת בע"ה יש מסתכלים עליי בעיניים פקוחות..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • שלום!
    את כ"כ מקסימה ומקרינה חום ואהבה{אני תמיד נהנת מהתגובות שלך}
  • אני בשוק. איזה הערות מטומטמות!!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • לא נעים לחוות כזה דבר,
    מצד שני עדיף לגלות עכשיו שהמקום לא מתאים מאשר בהמשך.
    להמשיך לחפש, עוד היום לשלוח קו"ח למקום אחר, לא לעצור.
    זה הכי הכי חשוב.
  • מצוין!
    עכשיו את יודעת בדיוק איפה את לא רוצה לעבוד!
    אני יודעת שתימצאי בי"ס שידע להעריך אותך על מי שאת, על יכולותייך וגם על הבע"ה.
    בע"ה בבי"ס אין לך מה לחפש.

    את נהדרת והייתי מעריכה טיפה את המנהלת הזו אם היא היתה נותנת לך משוב כמו שצריך - קודם את הדברים החזקים ורק לאחר מכן את מה שנראה לה פחות מתאים לבית הספר "שלה".

    אולי תבואי אלינו? איך אשמח אם תהיי מורה של מעין
  • אני פשוט מזועזעזתמפגרת סתומה בלחץ.

    הכל לטובה תמצאי את המקום שיתאים ולא יסתכל עקום על כל מילה שלך


  • אה, ורציתי להוסיף לך משהו- אני עובדת בבי"ס שנחשב באיזור מצוקה.. הכי מספק!!! אין כמו לדעת שאת הדמות שהילדים חשים אליה הכי קרובים, ואת זו שיכולה לספק להם את מה שהם לא מקבלים במקום אחר- ואפילו בבית.

    אני אוהבת את התלמידים שלי וגם אם לפעמים יש להם ימים קשים, קיים גיבוי מלא מכל הצוות כולל כמובן המנהלת.

    אני תמיד אומרת שמי שמגיע לעבוד באיזורים יותר קשים, מגיע לא רק בגלל המשכורת אלא ממש מהנשמה.

    אה, ואני מורה חרדית!!! יחידה בביה"ס חילוני לגמרי ובחיים לא התבטאו נגד התנהגויות או התבטאויות שלי


  • רגע, רגע, רגע.... אז איך לומדים לכתוב כראוי אם לא מעתיקים מהלוח???
    ואיך בכלל אפשר לקרוא בריכוז ממקרן????
    בקיצור היא יותר דפוקה משניצל! לא הייתי רוצה שילדיי יתחנכו בבית ספרה!!!!


  • ואו ממש ממש לא!!!
    המנהלת היא מכתיבת הטון בבית הספר ואם ה יא כך אז לא רוצה לחשוב מה מתנהל שם ומי הצוות
    רק שתדעי שאצלינו בכיתות אני מחלקת המון דפים, לא משתמשת במקרן ובלוח החכם שלי כי אני שונאת...והם מעתיקים , ודאי!
    ויש לנו מנהלת נפלאה ומקבלת, ויש לנו מלא בע"ה וברוך השם


  • כנראה שלא מגיע לביה,ס מורה כמוך !
    ואיך אומרים "כל מה שקורה קורה לטובה"
    ואני בטוחה שתימצאי מקום שיעריכו אותך כמו שאת
    ועדיף עכשיו מאשר היית ניכנסת ואח"כ מגלה את הפרצוף שלה !
  • אני חושבת שצריך להחליף את המנהלת. ברצינות!
    למה ילדים לא מעתיקים מהלוח? למה הם לא יודעים לעבוד עם הדפים?
  • ואוו איזו טבילת אש עברת ! אההה!
    דבר ראשון, ההערות שלה היו לא לעניין וגם ההתנהגות שלה במהלך השיעור.
    דבר שני, בית הספר הספציפי באמת לא נשמע מציאה גדולה מבחינת מקום עבודה בכול הנוגע ליחס בין אישי, בסך הכול תהיי שם הרבה שעות במהלך היממה וכדאי לעבוד במקום שאת נהנת בו
    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • מאמי אני רואה בהוראה שליחות, ויש כאלו שלא מתאימים לה, כגון המנהלת הזאת
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • אני יודעת שלא קל להכנס למשרד החינוך, אבל הייתי לוקחת את זה כמקרה לימודי!
    לא להיפגע מסתומים!
    ולדעתי את לא טיפוס שיעבוד במקום שלא יעשה לו טוב..



  • ב-3 מילים:
    חינוך בביה"ס דתי\מסורתי
  • נראה לי שהבנות מעלי סיכמו יפה את כל מה שיש לומר- איזה מנהלת מוזרה!!!
    הכל לטובה!!

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה