-
אני אהבתי הכי את האגיס - הוא הרגיש לי הכי סופג.
לגבי פמפרס, פחות ספגו לדעתי.
בבייבי סיטר - קצת הגעיל אותי שאחרי שאיתמר עשה פיפי החיתול הפך לצהוב
-
מקווה שזו לא פרסומת,
בכל מקרה אענה ברצינות-
בפמפרס ובטיטולים כל הפיפי ברח, היחיד שספג היה האגיס.
את בייביסיטר אני לא מכירה.
יחד עם זאת מה שהיה טוב לי לא בהכרח יתאים לך, לכן:
הכי טוב להתנסות, ובהתחלה כל פעם לקנות משהו אחר, בסוף מוצאים את מה שהכי כדאי הן מבחינת מחיר והן מבחינת תכונות המוצר.
לגבי אבקת כביסה אני לא יודעת- בעלי אחראי על הכביסות
-
תודה רבה לשתיכן על המענה!
אנסה ואשתף בהקדם :)
-
טיטול אני קונה מה שזול, ביביסטר גם סבבה לגמרי
פייס: ortal_hori
-
כשאיתן היה יותר קטן השתמשתי בפמפרס הלבן. בחיים לא ניפגשתי בכזה חיתול מעולה.
עכשיו משתמשת בביביסיטר או בטיטולים פרימיום הם שניהם אותה איכות. בייביסיטר יותר יפים
-
ג'ל כביסה או פרסיל או טייד או אריאל
חיתולים- זה משתנה..כשינאי היה קטנטן אז רק פמפרס...
האגיס פשוט זלגו לו וכל לילה היתה החלפת מצעים
טיטולים פרימיום פעם היו לו מעולים וכיום זה זולג לו בטרוף..
בייבי סיטר אני נורא נורא אוהבת!למרות שהם טיפונת לא נעימים למגע מבחוץ..מבפנים דווקא אחלה
ועכשיו גיליתי את האגיס בויז...האלה לבנים או לבנות שמעצובים במיוחד לאזורי הספיגה המותאמים לכל מין..לבנים האזור ספיגה המוגבר הוא למעלה איפה שתמיד בורח הפיפי
ובחיי שהוא קם יבש בטרוף!!! כרגע יש על זה מבצע 2 ב90 אז איכשהוא זה נסבל..למרות שברור שעדיף בייביסיטר ב69 של המגה בול..אבל אני מתפתה כי הם כל כך טובים לו....
-
אני משתמשת בביסיטר במשך היום (כי מחליפים כל 3 שעות בערך-אז זה לא נורא ) והם ממש סבבה למשך היום..
ובלילה אני שמה לו האגיס, טיטולים או פמפרס אף פעם לא ניסיתי, והתחלתי לשמוע הרבה על האגיס בנים/בנות שטובים יותר משמעותית אז אולי גם אנסה...
-
טיטולים - בייביסיטר האגיס או פרימיום שלושתם מעולים
לגבי אבקת כביסה אני משתמשת בארירל רגילה וגם במרכך של בדין רגיל
"כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
-
אני משתמשת בג'ל כביסה שעולה הכי זול/ שבמבצע כמו: מקסימה (שעלה 25 ש"ח במבצע במגה לפני שבוע), לגבי טיטולים: השתמשתי הרבה זמן בפמפרס הלבן, אבל הוא נורא נורא יקר (70 ש"ח אם אין מבצע) ועברנו לבייביסיטר- אחלה טיטול!! בבוקר קמים יבשים והוא כמעט תמיד במבצע 2 ב- 70 במגה בול או אפילו פחות.
-
האמת, אני מאוד מאוד אוהבת את הבייביסטיר!
-
גם אני אוהבת בייביסיטיר.... הם זולים ויש כמות יפה של טיטולים בכל חבילה.
לגבי אבקת כביסה אני אוהבת את של סנו מקסימה שכתוב עליה "סנסיטיב"
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
כשעידו נולד, השתמשתי בפמפרס (הלבן והרגיל) ובהאגיס. שניהם היו טובים לו. קניתי מה שבמבצע.
כיום אנחנו משתמשים יותר בהאגיס, בעיקר של בנים/בנות, הם מעולים!!!
השתכנעתי בזכות השרשור הזה לנסות את בייביסיטר
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
טיטולים ובאביסיטר
]