סקר לילדי 4-6 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה הילדים שלכן רואים בטלויזיה בגילאים האלו?
    שלי רואים ערוץ הופ ובנוסף סרטים מצויירים בדיוידי (חיפזון וזהירון, מיקי וכאלה. וגם ברוסית)
    אין לי שום בעיה עם התכנים ואני ממש לא רואה את עצמי מכירה להן את ערוץ הילדים
24 תגובות
עמוד 1
  • נכון שלX יש אח/ים גדולים?
    זה מה שהם אומרים לאחיהם הקטנים ע"מ שיוכלו לראות ערוץ הילדים.
    מוכר בדיוק מהגן של מעין....
    גם אצלי רואים הופ ודיסני ג'וניור, זו לגמרי ההעדפה שלהן....


  • אצלי רואים ניקולודיון למרות שאני לא הכי בעד יש שם תוכניות כמו בו בספוג שהתוכן והמילים ממש לא לטעמי בכלל אבל הם אוהבים הם אוהבים שי רועי מותק של יומולדת בvod ולרואי הרבה לוגי ....
    ערוץ הופ בכלל לא רואים !
  • אצלנו רואים ניק גוניור יש שם דורה דיגו חבורת הגופים אומי זומי ומידי פעם מעבירים להופ כמו סמי הכבאי ותותית

    השבוע חמתי אמרה לשחר משהו על בוב ספוג אז הוא אמר לה אמא לא מרשה לי בוב ספוג

  • מה שענבר כתבה בנושא ההעדפה...

    אצלי הן מעדיפות את ניק גו'ניור...



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • גם אני לא מרשה לראות בוב ספוג, וגם לא קופיקו...
    ושילה יודע והוא אומר לחברים שלו כשהוא הולך אליהם.

    אצלנו אין טלויזיה..
    אבל יש מחשב.
    במחשב הם רואים אמי זומי, תותית, סמי הכבאי.
    דורה ודייגו כבר נמאס..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אההה וכמו עמית, אני לא מרשה להן לראות בוב ספוג או סדרות מלחמה כאלו ואחרות (אפילו ווינקס...)



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אין לנו כבלים, אז היא רואה רק ערוץ 21 של הילדים ויש בו תוכניות ממש ממש יפות.
    (אבל זה די נדיר כי היא מגיעה בארבע ואז כבר אין. זה יותר בחופשים וכשהיא חולה)
    היא רואה פרפר נחמד, צ'רלי ולולה, גאון של אבא, בחצר של פופיק, סיפורי פרא וכאלה. תוכניות ברמה גבוהה מאוד.
    יש גם המומינים, נילס, שילגיה- אבל היא מפחדת ולא מוכנה לראות.

    בגדול- זה ערוץ ממש ממש מומלץ.

    מיכל





  • גם אורי, שהוא בן 6.5 (וקצת יותר) מת על סמי הכבאי...
    אצלנו אין הוט או יס. היה לנו יס, בעבר הרחוק.
    לפני כשנה וחצי עברנו לעידן פלוס, ואנחנו מרוצים עד הגג.
    יש ערוץ 23, עם תכניות מופת לילדים. הוא מת על זה.
    וגם קצת סרטי ילדים מוקלטים. בדר"כ לא מצוירים.
    ערוץ הילדים? גם כשהיה לנו יס, לא הרשיתי לראות. לא ראוי בעיני.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • גם אני לא מרשה בוב ספוג. הן יודעות ומעבירות את זה הלאה.
    גם לא מיכל הקטנה.

  • הילדים שלי לגמרי מעוכבי טלויזיה וממש לא איכפת לי

    חצי מהסדרות שרשמתן אני בכלל לא מכירה
  • אצלי טל מת על דורה עם כמה שזה שטחי לחלוטין
  • למה אתן לא מרשות בוב ספוג

  • אגב בעיני דווקא סדרה "תמימה" וישנה כמו המומינים היא הרבה יותר מסוכנת.
    היא מציגה את חלוקת התפקידים בתוך המשפחה בצורה ממש לא ראויה, ואני אישית לא הייתי רוצה שהילדים שלי יפנימו מסר כזה.
  • הומור שחור ומטורף, סיטואציות מופרכות, התייחסות לערכים חשובים כמו חברות, עבודה ונאמנות בטון סרקסטי ומרושע, דמויות שמדברות בצורה אלימה וצווחנית ושימוש בקללות נוסח "דפוק", "אידיוט" ועוד.



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • הילדים עוד לא בשלב של להבין את המשמעות שמאחורי המילים המגעילות שהם משתמשים שם..
    הכל נורא ברוטאלי ומגעיל,
    זו סדרה למבוגרים לא לילדים.

    ואם אחרי פאוור ריינג'רס שילה עשה לי פה תנועות של הדמויות
    אני לא רוצה לחשוב איך הוא יתנהג אחרי בוב ספוג..

    מה מעוות במומינים? (תזכירי לי.. אני לא זוכרת...
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אצלי רק ניק ג'וניור...יש שם דייגו דורה הרמזים של בלו מיה ומטר..וכאלה דברים קלילים ודווקא יחסים חינוכיים
    הופ כבר לא הולך גאיה אומרת שזה לקטנים וינאי לפעמים נלחם להעביר להופ
    לפעמים גם צופים בדי וי די בעיקר יובל המבולבל ומיקי..זה מה שהולך
    ניקולודיאון גאיה בכלל לא יודעת שיש כזה דבר ובוב ספוג היא מכירה רק מתיק וכובע שיש לה של בוב ספוג ..היא בכלל א יודעת שיש כזו סדרה וככה אני אשמח שזה ישאר לזמן הקרוב רחוק
  • בקיצור, לא רק שלי מאותגרים טלויזיה
  • לנו זה קרה שנה שעברה... עידן התחבר לכמה ילדים הוא היא בן 3 והם הבוגרים שעולים לכיתה א' (זה גן תלת שנתי) וכשהוא אמר להם שהוא אוהב את סמי הכבאי הם צעקו עליו שמי שרואה הופ לא יכול להיות בחבורה שלהם! ומי שרוצה להיות חבר שלהם צופה רק בניקולודיאון..... אחרי 20 דקות בערך של צפייה בניקולודיאון הכרזתי בפניו שהוא לא צופה בניקולודיאון ומי שרוצה להיות חבר שלו צריך לכבד אותו ואת מה שהוא אוהב לראות!!!
    הוא רואה בעיקר ניק ג'וניור והופ... התוכניות האהובות עליו הן חבורת הגופים אומיזומי והדבורה מאיה

  • אצלי הם רואים הופ וניק ג'וניור
    הם יודעים שבוב ספוג אסור ועוד כמה תכנים
    ובוידאו אני מראה להם כמו שכתבת ואת המומינים ומרקו

    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • הא, סתם משהו חמוד בנושא.
    איתן אוהב את סמי הכבאי, את סמי האביר (מייק האביר) ואת סמי המבולבל
  • יואוו שולי נקרעתי פההה
    פייס: ortal_hori


  • יונתן ואיתמר רואים הופ וניק ג'וניור.
    אני גם לא אוהבת את בוב ספוג ותוכניות יותר אלימות מפחידות את יונתן.
    גם אני חוששת שיונתן "ישאר מאחור" מבחינה חברתית.
    בגן כבר אמרו ליונתן שדורה זה של בנות ושל תינוקות ואם הוא רואה ציור של דורה הוא מסיט את הפנים לצד השני (גם כשאין ילדים בסביבה) כאילו זה מגעיל אותו...

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • פיתוש- האבא קובע אבל תמיד יוצא טמבל,
    האמא לעומת זאת תמיד נמצאת במטבח, למרות החוכמה שלה.

    באופן כמעט גורף דווקא הסדרות התמימות הרבה יותר מפחידות אותי.
    בבוב ספוג ושות' הילדים בהחלט קולטים שזה בא לצחוק על הסיטואציה. אפילו אם הם לא מבינים אותה במלואה. לא כך בסדרות ה"שקטות":
    בסרטי דיסני למשל- ברובם האישה זקוקה לנסיך שיציל אותה, הדמות הרעה היא לרוב אישה- המכשפה היא תמיד אישה, האמא החורגת היא אישה. הנשים הם או רעות קנאיות או בנות חסרות הגנה שזקוקות לגבר.
    סדרה כמו סמי הכבאי למשל מציגה לגברים הקטנים שלנו תפיסה מעוותת של איך גבר-גבר צריך להתנהג. הוא חייב להיות אמיץ, אסור לו לפחד או לבכות. תמיד הוא צריך להצליח, לשלוט במצב. מסרים מאוד שליליים בעיני, במיוחד עבור ילדים קטנים שאמורים להרגיש פחד, שצריכים להבין שכן מותר לבכות ולהוציא רגש החוצה.

    טוב, חפרתי, יש לי תואר בתקשורת ולכן הנושא קרוב לליבי....
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה