טוב אני אכתוב כאן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בל אמחוק בהמשך כי זה יותר מידי פרטים מזהים
30 תגובות
עמוד 1
  • שולחת לך המון המון
  • האמת שבחיים לא עשיתי פילאטיס. אני מכירה את התורה אבל אף פעם לא התנסיתי בזה. אני חושבת שאתחבר לשניהם.
    עמית אני לא כ"כ בכושר אבל אכנס לזה
  • אני לא יודעת מה לייעץ לך.
    אולי תחכי שבעלך יסיים לימודים ותחזרי לנושא בהערכות מחודשת?
    נשמא בין השורות שאת לא מתלהבת מהזומבה, שזה קורץ לך כי זה קצר.
    אבל חבל לעשות קיצורי דרך ואת לא תתחברי לזה בהמשך.
    וכגם העניין הזה של דמי חבר - משהו מסריח שם...
  • אבל שולי אני גרה בישוב וחשבתי לפתוח פה חוג...
    וגם, הם אומרים שם באתר שלהם שיש יותר ביקוש מאשר מדריכים אבל על זה א"א לסמוך כי הם מנסים למכור את עצמם.

    אני מפחדת שאני אשקיע בזומבה ואכשל בזה
  • זומבה בעיני זו אופנה שחולפת....וצריך גם כושר מטורף, עשית פעם??
    פייס: ortal_hori


  • פילאטיס
  • את גרה בישוב דתי, נכון?
    טוב, אז גם אני. לא יודעת מה המצב של התחום אצלכם, אבל פה יש אירובי, פילאטיס, יוגה, זומבה, תנועה, התעמלות, ובטח שכחתי עוד כמה בדרך. וכמו ששולי כתבה לך זומבה ושות' זו אופנה חולפת. כדאי לבדוק טוב טוב את הביקוש והנכונות להתמדה בקרב בנות היישוב לפני שאת מתחילה. ובכל מקרה לא מומלץ לבנות עתיד עסקי על היישוב בלבד...
  • לדעתי לכי על פילאטיס
    זומבה זה קשה ! ואת צריכה להיות ממש בכושר
    בדר"כ המורות שמלמדות אלה מורות שמגיל קטן עוסקות בזה !
    וגם פילאטיס יותר מתאים למקצוע שלך
    זומבה זה יותר ריקוד ....
    אל תיתפתי ביגלל המחיר .... שווה להשקיע לפעמים זמן ויותר כסף
    אבל למשהוא שתוכלי לעסוק בו שנים ...

    בהצלחה
  • החלטתי שאם יסתדר לנו מבחינה טכנית אני אעשה את הקורס. מספיק שתהיה לי רק שנה אחת עם עבודה וכבר הכנסתי חזרה את ההשקעה פלוס רווחים. ואם לא - אכלתי אותה...
    כשבעלי יגמור ללמוד אני אעשה הסמכות נוספות.

    אם אני שלמה עם עצמי? לא...
  • אבל קרן אני מחפשת משהו שיכניס לי כסף בצור המהירה. לא משהו לשנים. אני לא יכולה לעשות משהו שאני באמת רוצה כרגע אני צריכה לחכות שבעלי יסיים ללמוד... זו הבעיה...


  • מבינה אותך
    אבלללל
    היית פעם בשיעור זומבה ?

    תתחילי בזה שלפניי שתירשמי לכי ליזה 2/3 שיעורים
    ותיראי איך הולך לך ....
    אם יהיה לך סבבה אז בהצלחה
  • האמת שלא הייתי. אני רוקדת רק מול המחשב

  • זה לא אותו דבר
    ואני אומרת מניסיון ! ואני אחת שיחסית בכושר
    לכי לכמה שיעורים .... ואחריי זה יהיה לך קל יותר להחליט

  • אין לי זמן. הקורס שבוע הבא
  • אם לא ניסית זומבה קודם, אז באמת כדאי לך קודם לנסות.
    תמצאי כבר הערב איפשהו שיעור ותבואי פעם אחת לפחות.
    את יכולה לבוא לחדרה ואחרי השיעור לקפוץ לקפה
  • פילאטיס נשמע לי יותר שווה, מבחינת הכנסה מהצד...
    שווה אולי לחכות קצת.

    חשבת על כיוונים נוספים של הגדלת השכר?
    אפילו משהו שלא הכי קשור למקצוע שלך...
    גם משיעורים פרטיים אפשר להכניס כסף. השאלה אם את יכולה וזה שווה לך...


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • פעם הלכתי לזומבה והרגשתי כמו מוגבלת,
    זה קשה בטירררררוף,
    יש המון עינטוזים, צריך לדעת להזיז את הטוסיק ולהיות עם חוש קצב וריקוד.
    השאלה אם יש לך את זה, לי ממש אין.
  • תסתכלי ביוטיוב, למשל כאן, זה די משקף את הסגנון והתחום:
    http://www.youtube.com/watch?v=1G1AkJ-97ng
  • אני הייתי הולכת על פלאטיס !
    לפלאטיס יש מין "קלאסה" כזו של חוג רציני ולא עונה חולפת....
    מאוד מתאים לאימהות ונשים מבוגרות, זומבה זה לצעירות וזה באמת קשה יותר.
    מה גם שעם הנסיון שלך והמקצוע שלך, תפור עליך הפילאטיס.

    שיהיה בהצלחה

  • נשמע שכבר די החלטת, אבל פילאטיס זה יותר קלאסי, יותר לנשמה, זומבה של אש, וכטבעה של אש, כמו שהיא באה כך היא הולכת לאחר שכל חומר הבערה נגמר....

    ובכל מקרה בהצלחה בכל מה שתחליטי



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • בנות,
    צולי יודעת מה זה זומבה..
    היא לימדה אותי מה זה זומבה!!
    והיא עושה הרבה יותר ממני..
    זה שהיא אומרת שהיא לא בכושר זה מתוך ענווה..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • זה ממש לא כמו המחשב, סורי.

    אני מאד אוהבת את השירים האלו, כי רקדתי סלסה וזה מתבסס על הריקוד הלטיני.

    ועדיין התעייפתי בטירוף....
    פייס: ortal_hori


  • האם כפיזיוטרפיסטית יש לך רקע גם בשלבים התפתחותיים פיזיים של תינוקות?
    את יכולה לארגן מפגשי אמהות עם תינוקות, לתת טיפים ותרגילים לחיזוק ( בדומה ל״צעדראשון״)
    רק מבוסס יותר על פיזיותרפיה.
    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • אין לי מושג, אבל רק מלראות את הקישור של בייבי בום נהיו לי כאבי גב
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • היי מותק,
    אז אני יכולה להגיד לך שאני דווקא כן התחברתי יותר לזומבה, ופחות לפילאטיס.
    אני עושה באופן קבוע פעמיים בשבוע אירובי, לפעמים מחליפה את זה בזומבה.
    הפילאטיס איכשהו... קצת שיעמם אותי.
    אצלנו יש מדריכה שמעבירה שיעור כמעט כל יום (כל השבוע, מלבד ימי א'): פעמיים בשבוע אירובי, שנקרא: "עיצוב וחיטוב", פעם זומבה, פעם פיטבול ופעם קיקבוקס. באחד הימים של האירובי, היא עושה שיעור מדרגה.
    אני, באופן אישי, זקוקה יותר לשיעורים דינמיים (מוזיקה לטינית, ריקוד) ולכן בא לי בטוב האירובי והזומבה.
    סתם, סיפרתי לך, בלי קשר למה ששאלת...
  • פלפלת זה אחלה רעיון. יכול להיות ששנה הבאה אתחיל לעבוד בגן ילדים התפתחותי ואז אשקול פתיחה של קבוצה כזו. כרגע אני לא עובדת עם ילדים
  • יש לך מקום לעשות את הזומבה? יש לך את הציוד? מי נותן לך את המוזיקה?
    אולי תוכלי לעשות סקר שוק קטן בישוב, עם אמהות בגן וכו׳ ולבדוק אם יש ביקוש...
    יש מועדונים ששם זה יותר קל כי הם משלמים לך על כל שיעור את לא צריכה לשווק והמשכורת מובטחת.
    ובלי קשר רציתי להגיד שפעם הייתי באירובי והייתה שם מדריכה ששברה את הרגל והיא במשך חודש הייתה רק מדגימה וכמעט שלא זזה ואז חשבתי שאולי גם אני יכולה להיות מדריכה 
  • מה שהן אמרו (:
    אני הייתי יכולה לעסוק רק במה שאני מרגישה חיבור אליו..
    (לכן עשיתי שינויים..)



  • וזה רק אמור להאיר משהו לגבי השרשור הקודם שהגבתי לך...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה