-
לא משתמשת..
כשיש יובש אני מורחת ניוואה סופט.
בדיוק בפסח דודה שלי חפרה לי על זה שחייבים להשתמש בקרם פנים וקרם עיניים כל יום ואחד כזה מהיקרים..!
אחרת יהיו קמטים..
והיא באמת לא מקומטת..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
-
יש לי קרם יום וקרם לילה, לא זוכרת של איזו חברה (אין לי כוח לקום לבדוק
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
נוטירוגינה קרם מעולה שעולה זיל הזול
פייס: ortal_hori
-
ד"ר פישר!!! אחלה סדרה...
אני לא יכולה בלי..יש לי עור פנים יבש,,ויובש עושה קמטים! כבר צצו לי כמה קטנים
-
גם לי פנים יבשות .
אם אני לא שמה משהו הפנים ממש מגרדות לי .
קונה מה שבמבצע .
כרגע אני משתמשת במשהו שאחותי קנתה לי בחו"ל
-
של קליניק. מהסדרה של שלושת השלבים.
כל יום אני מורחת, אבל בשאר השלבים אני לא משתמשת כל יום.
וברור שחייבים קרם, היא צודקת לגמרי.
-
לא משתמשת.
-
אסתי לאודר/לנקום. לכל אחת יש סוג כזה אוורירי ונעים שאני אוהבת, אז כל פעם אני קונה מה שבמבצע.
הם מדהימים ומחזיקים לי המון זמן אז לא אכפת לי שזה יקר.
מיכל
-
אני משתמשת בקרם לחות הכי מעולה בעולם של סאנריידר
-
עכשיו יש לי משהו של קליניק שאני מאוכזבת ממנו ברמות
-
לי יש עור שומני. אני לא משתמשת. ואם כן בפשוטים פשוטים של קלין אנד קליר או ד"ר פישר לעור שמן...
פשוט כמעט ואין לי צורך בזה...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
שרון איזה קרם של קליניק? מה שמו?
מוזר, תמיד אני קונה של החברה הזו, כל מוצרי האיפור והקוסמטיקה שלי הם שלהם, והכל ממש מעולה.
אגב קליניק ואסתי לאודר זו אותה חברה, ושניהם מיוצרים באותו מקום.
-
בעלי עובד בחלבין אז יש לי את כל הקרמים שלהם, מכל הסדרות ומכל המינים.
-
שרון
פייס: ortal_hori
-
אורטל את צודקת, 500 שקל?!?!?
-
אני לא משתמשת כי יש לי עור פנים שומני..
אבל ההלם של הבנות מהקרם של שרון הזכיר לי שכשעבדתי בסופר-פארם
היו באות "מעושרות" וקונות קרם של איב סאן לורן עאלק עם "תמצית הנעורים"
ב-1700 ש"ח!!!!!!!!!
http://www.holdthatpic.com/http://www.holdthatpic.com/
-
הי הי הי!!!!! לא ללכלך עלי בבקשה! "מעושרת"?.......................................................
תרשי לי: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
-
הי הי הי!!!!! לא ללכלך עלי בבקשה! "מעושרת"?.......................................................
תרשי לי: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
-
אה זה אנטי אייג'ינג.
אף פעם לא ניסיתי שום קרם אנטי אייג'ינג, אז טוב שאת מזהירה.
ואני רואה באינטרנט שבעלך יצא בזול, מחיר מומלץ לצרכן 395
-
שרון הרסת אותי
-
טוב אבל למה יצא פעמיים?... הבנו אחרי פעם אחת...
-
נכון גם אם בעלי היה חוזר ככה עם זה הייתי מתעצבנת... גם ככה אף אחד פה לא שוחה בכסף. אז לדחוף כזה דבר זה מעצבן
-
-
פיתוש את גדולה
-
פיתוש! לחמותי אני אתן טיטול עם קקי של גילי, שתמרח על הפנים!
-
שרון הרגת אותי!
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."