הילדה הזו... כל פעם מדהימה אותי מחדש! - הריון ולידה
היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
כמה נחת! כל הכבוד למיכל! "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
שתמשיך בדרכה, ותהני
אני זוכרת שראיתי אותה לפני כמה זמן כשהופיעה בתוכנית עם המורה שלה
איזה יופי, כמה נחת
כל הכבוד לה למרות שהיא לא למדה לקרוא ממקרן והעתיקה מהלוח?...
אכן מדהימה!
בלי עין רעה
איזה כיף! כל הכבוד למיכל!
וואווווו!!!!!! גאוה אמיתית!!!! נכון שכשהילדים מצליחים במשהו זה הרבה יותר כיף מאשר אם אתה היית מצליח? יש תחושת גאוה גדולה יותר.
וחוץ מזה - ממש כל הכבוד לה! היא תגיע הרחוק הילדה הזו
ואווו!!! כל הכבוד לה! בהחלט גאווה
כל הכבוד לה!!! שתמיד תרוו ממנה רק נחת!
אההההההה פייס: ortal_hori
שרוני שתראי ממנה ומהשאר רק נחת וגאווה
כל הכבוד על החינוך שלך
תודה רבה יקירותיי!
כמה גאווה!!!!!! מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!