היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
טוב עכשיו אני עצבנית בצורה היסטרית!!!!! כל הבוקר היא בכתה שהיא לא מוכנה לנעול את הסנדלים החדשות, ורוצה את הישנות משנה שעברה. הבאתי לה את הזוג הישן כדי שתרגיש בעצמה שבלתי אפשרי לנעול אותם כי זה קטן ולוחץ, אבל העקשנית הזאת הלכה איתם לגן, צולעת ומדדה. בטח היא תחזור עם פצעים או שיתקשרו אליי שאבוא להביא לה נעליים
כבר עברתם לסנדלים? "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
בטח, ברגע שהשמש יוצאת אני מעבירה, שונאת את כל החול שהם מביאים בנעליים הסגורות, ועוד יותר שונאת את החיפוש האינסופי אחרי זוגות הגרביים בסל הכביסה....
יש מבצעים בגלי!!!! נטלי
עוד לא קניתי השנה. אבל כל שנה, או בגלי על שלל מבצעיהם, או בחנות העודפים של נמרוד באאוטלט. בייביבום -
שרון, היא חזרה עכשיו מהגן, הלכה בשקט בשקט לפח ושמה שם את הסנדלים הישנות. שאלתי אותה למה היא זורקת, אז היא אמרה שהיה לה כואב וזה כבר לא טוב...
סוף טוב הכל טוב!
חמודה שהיא זרקה אותן מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
וואו באמת מחירים מטורפים! אני קונה להם בד"כ בתחילת עונה בשוק או מקום זול אחר בסביבות 40-50 ש"ח בד"כ מחזיק עונה שלימה גם אם לא אז להוציא על עוד זוג 40 ש"ח לא נקרע לי הלב מחירים הזויים בהחלט