זירוז לידה טבעי-למנוסות שבינינו - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    הריון שלישי- מסיימת שבוע 38 מחר ומתה כבר ללדת!!! כבד קשה חוסר שינה וכו...
    איזה שיטות לזירוז לידה ניסיתן וסימנתן עליהם וי גדול
    ???????
    שמעתי על מליון שיטות:
    שתיית שמן קיק, קפסולות שמן נר הלילה, תה פטל, הליכות, סקס, סטריפינג, רפלקסולוגיה וכו...
    מה ניסיתן? איך? מתי? האם מומלץ?
    כמו שכנראה כבר הבנתן אני ממש מיואשת כל עצה תתקבל בשמחה
44 תגובות
עמוד 1
  • אם יאיר עשו לי סטריפינג (היה לי פתיחה 1 ס"מ) , זה מיד עשה לי צירים .
    עשו לי בשעה 17:00 אחה"צ וב- 2 בלילה כבר ילדתי
  • לגבי הסטריפינג אני מסכימה איתך לגמרי בלידה הקודמת היתה לי פתיחה 4 כמה שבועות בסוף עשו לי סטרי פינג אחרי 3 שעות הילד היה בחוץ העניין הוא שאתמול הייתי בביקורת אצל הרופא שלי וביקשתי ממנו שיעשה לי דווקא הוא נענה בחיוב אבל כשניסה הוא אמר שה צוואר מאוד אחורי וקשה ואפילו אם זה יכאב בטירוף זה לא יעבוד אז מה כן אפשר לעשות???
  • לגבי הסטריפינג אני מסכימה איתך לגמרי בלידה הקודמת היתה לי פתיחה 4 כמה שבועות בסוף עשו לי סטרי פינג אחרי 3 שעות הילד היה בחוץ העניין הוא שאתמול הייתי בביקורת אצל הרופא שלי וביקשתי ממנו שיעשה לי דווקא הוא נענה בחיוב אבל כשניסה הוא אמר שה צוואר מאוד אחורי וקשה ואפילו אם זה יכאב בטירוף זה לא יעבוד אז מה כן אפשר לעשות???
  • סטריפינג זה סבללללללללל

    אני בעד לאנוס את הבעל.

    כולם יוצאים שמחים
  • לאנוס את הבעל?¿??
    כנראה אצלי זה לא עובד( או שה מתכון שלי לא טוב+
    כבר שבוע יום יום (כן כן גיבורה שכמותי) הוא מתלונן על האבטיח שהוא כמעט מועך אבל כלום לא זז

  • לאנוס את הבעל?¿??
    כנראה אצלי זה לא עובד( או שה מתכון שלי לא טוב+
    כבר שבוע יום יום (כן כן גיבורה שכמותי) הוא מתלונן על האבטיח שהוא כמעט מועך אבל כלום לא זז
  • לאנוס את הבעל?¿??
    כנראה אצלי זה לא עובד( או שה מתכון שלי לא טוב+
    כבר שבוע יום יום (כן כן גיבורה שכמותי) הוא מתלונן על האבטיח שהוא כמעט מועך אבל כלום לא זז
  • אמרתי לך שכנראה המתכון לא טוב
  • גם אני מצטרפת לייאוש.....

  • אמרתי לך שכנראה המתכון לא טוב
  • למה לעזאזל כל הודעה נכתבת פעמיים או שלוש???


    באמת מה עושים?
    חזרתי עכשיו מהליכה קורעת של חצי שעה אבל לא בונה על כלום
  • למה לעזאזל כל הודעה נכתבת פעמיים או שלוש???


    באמת מה עושים?
    חזרתי עכשיו מהליכה קורעת של חצי שעה אבל לא בונה על כלום
  • ואו חוץ מסטריפינג שגם אותי הטיס לחדר לידה...לא יודעת על משהו ודאי שעובד...
    את יכולה למצוא איזה בניין רב קומות ולעלות ולרדת שם את כל הקומות...זה גם מקדם מאוד את הלידה. חברה שלי סיפרה כי קיבלה מזה צירים בשבוע 38 אחרי שעלתה 8 קומות ברגל כי המעלית אצל הוריה התקלקלה
    וילדה למחרת
    תנסי
  • טוב, אז אחרי שנים שאני לא מכירה מה זה לעלות במדרגות כשיש אופציה לעלות במעלית, עשיתי את זה!!!!
    הגעתי לכסא בעבודה ממוטטת!!!
    4 קומות שהיו נראות כמו 40!
    תגידו, אם אני יבוא עוד כמה ימים לרופא נשים ויבקש ממנו סטרי פינג הוא צריך לעשות לי? או לתת לי בעיטה בתחת כי אסור לי בכלל לדרוש כזה דבר מרצוני??
  • טוב, אז אחרי שנים שאני לא מכירה מה זה לעלות במדרגות כשיש אופציה לעלות במעלית, עשיתי את זה!!!!
    הגעתי לכסא בעבודה ממוטטת!!!
    4 קומות שהיו נראות כמו 40!
    תגידו, אם אני יבוא עוד כמה ימים לרופא נשים ויבקש ממנו סטרי פינג הוא צריך לעשות לי? או לתת לי בעיטה בתחת כי אסור לי בכלל לדרוש כזה דבר מרצוני??
  • אחרי מליון הודעות כפולות ומכופלות דרך הסמארטפון עברתי למחשב
    למה זה קורה?
  • נו ואין כלום?
    לדעתי סטריפינג מציעים אם את כבר ממש קרובה לתאריך או שרואים שיש פתיחה ואין צירים או שהאם כבר סובלת...לא יודעת אם זה מקובל..אבל לא מזיק לבקש...זה סהכ מזרז אם יש מה לזרז(אם כבר יש קצת פתיחה וכו) זה לא פוגע בעובר...כמובן שבשבוע 39 זה נשמע לי כבר בסדר
  • לא רק שאין כלום אפילו הספקתי להתלהב מהרעיון ולעשות את זה שוב לפני כמה דקות אבל מישהו שם בפנים לא מתכוון לצאת בקרוב כך זה נראה..
  • לחכות בסבלנות שיצא/תצא בזמן.
  • סקס!!
    הביא אותי פעמיים ללידה
  • מישהי מוכנה לעזאזל לספר לי מה אני עושה שונה מכן בעניין הסקס????


    אני חושבת שאם אני בהריון שלישי כבר אפשר להסיק שאני עושה את זה בדיוק כמוכם לא??!!
  • שתיקה כהודאה??? או שלאף אחת אין ביצים להגיד לי שאני לא עושה את זה כמו שצריך??
    אם כבר אז כבר, איך אפשר להקל על כאבי גב תחתון איומים?
  • סבלנות!!! התינוק יצא כשהוא יהיה מוכן!!! ככל שתיהי יותר לחוצה ככה הוא יתנחל יותר!

    ודרך אגב, אמרת שכבד ויש לך חוסר שינה, אני לא יודעת אם זה רק אני, אבל אחרי לידה כשנולד תינוק לא ישנים פחות?
  • תתפלאי לשמוע שלפחות בין הנקה להנקה (3-4) שעות ישנה מעולה!!! לא לוחץ כואב בעיטות מחשבות וכו
  • תתפלאי לשמוע שלפחות בין הנקה להנקה (3-4) שעות ישנה מעולה!!! לא לוחץ כואב בעיטות מחשבות וכו
  • לא נסיתי שום זירוז (חוץ מסטריפינג בלידה של התינוקת) אבל שמעתי שעיסוי פיטמות עוזר טוב.
    חוץ מזה- נראה לי שזה אינדיווידואלי לכל גוף... אם סקס היה מזרז, הייתי יולדת את כל ילדיי לפני הזמן
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • סטריפניג עודים רק כשיש פתיחה לפחות של אצבע ויותר
    פייס: ortal_hori


  • אורטל, לא הבנתי הסתובבת שבועיים עם צירים וששכבת על צד שמאל זה נרגע???
    אני יודעת שבלי קשר לזירוז ולאיזה שבוע את תמיד מומלץ בהריון לשכב על צד שמאל
  • סליחה מראש על היאוש.

    3 לידות, ילדתי בין שבוע 36-38, בלי להתאמץ, בלי לזרז, בלי לחשוב על זה בכלל...
    א-ב-ללללללללללללללללללללללללללללללללל!!!!!!!!!!
    בלידה הרביעית!!!!!!!!! שה' יעזור!!!!!!!!!!!! משבוע 20 צירים מוקדמים, משבוע 36 צירים תכופים, שום דבר לא מתקדם, הכל סגור ומסוגר. מה לא ניסיתי?...
  • שתיקה כהודאה??? או שלאף אחת אין ביצים להגיד לי שאני לא עושה את זה כמו שצריך??
    אם כבר אז כבר, איך אפשר להקל על כאבי גב תחתון איומים?
  • מה לעזאזל קורה עם ההודעות שלי???
  • באמת מה קורה לעזאזל עם ההודעות ?

  • נו, את עוד פה??
  • לגמרי פה!!!!
    שום דבר באופק....
    כבר שוקלת את עניין השמן קיק ברצינות!!!
  • דוגי סטייל - עכשיו!!
  • דוגי בוודאות
    פייס: ortal_hori


  • עזבו אני כבר מיואשת לחלוטין!
    נשמע שאני הולכת לסחוב עוד כמה שבועות בכיף...
  • סטריפינג נחשב טבעי?

  • סטרי פינג לא נחשב טבעי אבל זו האופציה שחשבתי אחרונה...
    אחת לפני האחרונה זה השמן קיק , שתיתי אותו אתמול בלילה ואני עד עכשיו מחוברת לאסלה כל הזמן!!!
    אה, כמעט שכחתי כמובן שלא התחילו צירים או משהו שדומה לזה אז הפעם באמת הרמתי ידיים ולא נשאר לי אלא להמתין שזה יתחיל לבד כשזה יצטרך לקרות.
    לפחות התנחמתי בזה שעכשיו נשקלת י ומ שבוע שעבר ירדתי קילו וחצי, השמן כן עשה משהו טוב חחח
  • אם זו לא לידה ראשונה שלך, יש לך משאבה? לא משנה ידנית או חשמלית.
    פשוט תשאבי, אם יש לך מה ואם אין לך.
    זה גורם לכיווץ הרחם- לא בצורה מסוכנת, ומזרז לידה.

    ובקשר לקיום יחסים- גם בזרע יש חומר מזרז, וגם האורגזמה עצמה, אם את מגיעה אליה, אפילו בלי חדירה, מכווצת את הרחם ויכולה לעזור לך.

    המון הצלחות, בקלות ובשמחה!!
  • לי הדולה המליצה על עיסוי פטמות..




  • בנות, היא כבר ילדה לפני שבועיים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה