-
אין לי רעיונות איפה לחפש, אבל יש כל מיני סגולות שאומרים כדי למצוא,
כמו לאמר שלוש פעמים:"אמר רבי בנימין, הכל בחזקת סומין עד שבא הקב"ה ופתח את עיניהם של ישראל"
בהצלחה
-
אמא ויותר!!!!!!!!!!!!!!!!
קראתי 3 פעמים, עמדתי לצאת שוב לחיפוש ואז קיבלתי טלפון מהגן של הבת שלי שזה שם
שתהיי לי בריאה!!!!!!! אני בהלם... יש דברים נסתריםםםםםםםםם
-
-
איזה מזל יואו!!!
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
יייהההההה
-
ולא סתם מי שמצאה את השטרות בכניסה לגן זו חברה ממש טובה שלי, אשה נדירה שאני אוהבת ברמות, צדיקה וצנועה ברמות שאין דברים כאלה.
פשוט אישה נפלאה, היא בכלל לא ידעה שזה שייך לי ושטלפנתי לגן, פשוט מצאה נכנסה פנימה והודיעה לגננות והן מיד התקשרו. יכלה לקחת לעצמה (יש כאלה) היא פשוט צ-ד-י-קה! לא סתם אוהבת אותה
כשבאתי לגן לקחת הצוות רץ אלי בשמחה ואמרו שלהן גם ירדה אבן מהלב הן הרגישו רע בשבילי
נו נו נו לעצמי...חסרת אחריות.ושבאתי לצאת מהגן שוב שמתי את זה בכיס והגננת צעקה אחרי שוב את שמה בכיס לא הספיק לך?
-
שתידעי לך שמלא דברים נעלמים לי.... ואחריי שאני אומרת את
אמר רבי בנימין, הכל בחזקת סומין עד שבא הקב"ה ופתח את עיניהם של ישראל"
אני מוצאת ! זה ממש מדהים כל פעם מחדש
-
איזה באסה
-
רוצה לשמוע מה קרה לי השבוע?
אני מתביישת לספר....
באתי לקחת את הילד מהגן, הסייעת ניגשת אליי ומספרת שהבן שלי הוציא שטרות מכיס התיק שלו, והתחיל לחלק לילדים. חשבתי לעצמי אוקי, לא נורא, ואז היא ניגשה למגרה שלו והוציאה שקית עם שטרות בסך 850 שקל. הייתי בשוק. קודם כל, לא ברור לי היכן בכלל הוא מצא את זה. ובנוסף כמובן מה הוא חשב לעצמו.
הוא קיבל עונש והיינו מאוד נוקשים איתו בקשר לסיפור, ואני רק מקווה שלא יחזור על עצמו.
אז אומנם לא איבדתי בעצמי, והכל בא על מקומו בשלום, אבל ת'אמת האחריות גם שלי ואני ממש מרגישה אכזבה מעצמי...בדיוק כמו שתיארת שאת מרגישה....
-
יא!
-
חחח נטלי הרגת אותי...תארתי לעצמי את התרחיש...
ובייבי בום ..מאיפה הוא מצא שקית עם 850 שח?
אם הבת שלי היתה מוצאת לא נראה לי שהיא היתה מבינה שזה כסף אמיתי... ומה חשבת כשהסייעת אמרה לך בהתחלה?שזה ממונופול?
-
אני חושבת שהוא ליקט במשך כמה זמן, וכל פעם שמר אצלו בחדר.
אוסף כסף במקום קלפים של סופר-גול, מה אני אגיד לך, גאון פיננסי.
ובהתחלה כשהסייעת אמרה שטרות לא תיארתי לעצמי כזאת בוחטה.
-
אני בשוק מכל השרשור הזה!!!
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
יואוו איזה שרשור
פייס: ortal_hori
-
מילנה איזה סיפור מבאס...
-
יואווו, איזה סיפורים