אתן לא יודעות מה קרה לי הבוקר.. לא לבעלות לב חלש!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הודיה מאוד מתגרדת בראש..
    כל שבוע אני עושה לה טיפול כינים ויום אחרי שהיא בגן, היא חוזרת להתגרד.
    כבר התלוננתי על כך בגן ועוד לא הוציאו הודעה לכל הילדים..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
21 תגובות
עמוד 1
  • OMG!!!!!
    מזעזע!!!! רק אני קוראת ומתחילה להתגרד.

    תגידי לגננת שתוציא עכשיו(!!!) מייל שעד יום שישי כולם עושים טיפול לילדים וילד שיגיע עם כינים לגן ביום ראשון יוחזר הביתה! וגם מעכשיו הלאה.

    זה משהו שמגעיל אותי ברמות - אפילו לא הייתי שולחת את יונתן לילד שאני יודעת שיש לו כינים.
  • אני יודעת ששמן רוזמרין דוחה כינים
  • איככככככככססססססס! זוועת עולם! את לא נדבקת?
  • באותו רגע הרגשתי שאני עוד שנייה גילה אלמגור ב"קיץ של אביה"
    נראה ליש אני עוש לה קצוץ!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • כל הראש מגרד לי רק מהמחשבה

  • "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אם אני נדבקת בכינה אחת, אני מתגרדת כאילו סוף העולם הגיע. אחרי ההתקף האחד לפני אחרון היה לי קשה להעביר מסרק בשיער, אז לקחתי מספריים וגזרתי את הקוקו
  • אויש! איזו מסכנה!! (הודיה, לא את...
  • ואיייי איזה
    זה ממש מכה עכשיו !
    גם אני מסרקת את מוריה כל יום וזה ממש מעצב
    ן שיש אמהות שלא בודקות ומנקות

    שבוע שעבר סירקתי את עצמי והיתי בהלם כי יצאוו לי גם כינים
    ישר עשיתי לעצמי טיפול !!!

  • בשנה שעברה,פליתי כינים לבת של חברה ממש טובה שלי..

    הגעתי הביתה והתחלתי להתגרד
    shira



  • אוי זה דוחה!!!!
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
  • בעעעעעעעעעע

    אל תזכירי חי את זה
    פייס: ortal_hori


  • זאת בהחלט מכה רצינית!
    גם אני מקללת אותם כל היום ומשןם מה תמיד נראה לי שלאמהות אחרות זה לא ממש מפריע
  • כמה טיפים!!
    -לעשות טיפול כל יומיים!! כדי להשמיד את הכינים, ככה פעמיים או שלוש, ואז אפשר לעבור לטיפול מניעה של פעם בשבוע (גם אם אין!!) + סירוק (פעם בשבוע).
    -אני ממליצה בחופ על תכשיר שאני לא זוכרת את שמו חחח.. אבל זה בקבוק לחיצה קטן לבן שנמצא בתוך קופסא ירוקה והוא מממממש שומני (קצת מעצבן לקלח איתו כי אח"כ הכל שומני) ולנו הוא עזר מעולה!!!! מאז הכינים לא חזרו!!! תשאלי בבית מרקחת, אצלנו הוא עלה 80 שח, אם את לא מוצאת תגידי ואחפש לך את השם.

    בכל מצב מומלץ להחליף את תכשיר הכינים שהשתמשת בו עד עכשיו כי הכינים מפתחות הרגל לתכשיר אחד ואז הוא כבר לא מועיל......

    ושהגננת תוציא דחוף הודעה להורים!!!


  • שמן רוזמרין!!!!
    לשים כל יום אחרי שהיא מסורקת על השיער שמאחורי האוזניים (לא ישירות על העור).
    הן לא באות.


  • איזה כיף היה לשלוח אותה לא מתגרדת הבוקר לגן..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • בכל בית מרקחת.
    אנחנו משתמשים בשמן של roots , כי הוא מהול ואז אפשר לשים מאחורי האוזניים ובעורף בלי להחנק

  • בפעם הראשונה שאופק דין נדבק (לפני שנתיים) גם לי זה קרה שסירקתי אותו... אבל הן לא נפלו עליי אלא על החולצה שלו. הייתי בהלם מהכמות
  • אוףףף למה נכנסתי , אני מתחילה להתגרד מול המסך
  • כינים זו באמת מכה רצינית
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה