אתן לא יודעות מה קרה לי הבוקר.. לא לבעלות לב חלש!! - הריון ולידה
היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
אוי זה דוחה!!!! מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם! ------------------------------------------------------------------------------------------ לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
-------------------------------------------------------------------------------- אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
בעעעעעעעעעע
אל תזכירי חי את זה פייס: ortal_hori
זאת בהחלט מכה רצינית! גם אני מקללת אותם כל היום ומשןם מה תמיד נראה לי שלאמהות אחרות זה לא ממש מפריע
כמה טיפים!! -לעשות טיפול כל יומיים!! כדי להשמיד את הכינים, ככה פעמיים או שלוש, ואז אפשר לעבור לטיפול מניעה של פעם בשבוע (גם אם אין!!) + סירוק (פעם בשבוע). -אני ממליצה בחופ על תכשיר שאני לא זוכרת את שמו חחח.. אבל זה בקבוק לחיצה קטן לבן שנמצא בתוך קופסא ירוקה והוא מממממש שומני (קצת מעצבן לקלח איתו כי אח"כ הכל שומני) ולנו הוא עזר מעולה!!!! מאז הכינים לא חזרו!!! תשאלי בבית מרקחת, אצלנו הוא עלה 80 שח, אם את לא מוצאת תגידי ואחפש לך את השם.
בכל מצב מומלץ להחליף את תכשיר הכינים שהשתמשת בו עד עכשיו כי הכינים מפתחות הרגל לתכשיר אחד ואז הוא כבר לא מועיל......
ושהגננת תוציא דחוף הודעה להורים!!!
שמן רוזמרין!!!! לשים כל יום אחרי שהיא מסורקת על השיער שמאחורי האוזניים (לא ישירות על העור). הן לא באות.