אז מתי זה היה, שכתבתי שעליתי על הקסם?!?!?
לפני שבוע- שבוע וחצי..?
הכל נכון, לקום מוקדם זה אחלה, להשכיב אותם מוקדם זה עוד יותר אחלה..
אבל מה עושים כשלא מצליחים לפקוח עיניים בבוקר??
גם אני וגם בעלי פשוט לא מצליחים להתעורר!!!
שילה מתעורר בשש, מגיע אליי, רוצה מחשב..
ואני מתוך שינה רוצה למנוע עכשוו עצבים כדי שאוכל להמשיך לישון- מאשרת לו..
ומפה ועד צרחות הבוקר, הדרך קצרה מאוד!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212