אני קיבלתי בגיל 12
בדיוק לפי הספר..
לא היתה לי הדרכה לפני, אחותי שגדולה ממני בשנתיים וחצי,
קראה ביחד עם אמא שלי את הספר "איילת מקבלת"
ואני שהייתי סקרנית קראתי גם. (בגיל 9 וחצי!)
בהתחלה זה היה סוד, כי היה אסור לי לקרוא..
אבל איכשהו זה התגלה לאמא שלי אז כבר לא היה צורך..
כאב לי מאוד, איזה יומיים לפני, כאב מטורף.
עד שקיבלתי.
אמא שלי אמרה לי "מזל טוב" והבטיחה שתשמור על זה בסוד מאבא.. (למרות שלא היה לי ספק כבר אז שזה לא יקרה..)
התביישתי, אבל בגלל שאני קטנה בכיתה כבר ידעתי שזה צריך להגיע.
חיי השתנו כשגיליתי את הטמפון.
עם תחבושת אי אפשר לעשות כלום!! זה משבית לך הכל בתור נערה..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212