יום הולדת לנסיך המהמם שלי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היחיד במינו הג'ינג'י ההורס שלי אחרי שבועות בן שלש.
    באיסרו חג שבועות (למחרת החג) נעשה לו יום הולדת. אנחנו ככל הנראה נעשה את נחל השופט עם כל המשפוחה שלי
19 תגובות
עמוד 1
  • מזל"ט
    אפשר לחלק בקבוקי מים מינרלים ולהחליף את התווית למשהו עם כיתוב אישי.
    אפשר לחלק כובעים תואמים
    אפשר לעשות לאורך המסלול חפש את המטמון...
  • איך עושים כובעים? נשמע לגמרי מגניב
  • במקום כזה ודומים לו:
    http://www.bgood1.co.il/index.php?Subject=Catalog-2
    אפשר כל תמונה והם שמים.
  • לגבי כיבוד:

    נראה לי סנדוויצונים כאלה.
    אפשר לקנות לחמניות מיוחדות קטנות ושים בפנים מילויים שונים. שיהיה מגוון.
    בנוסף, ממתקים כמו שאמרת.

    אפשר להביא פירות
    להביא אבטיח חתוך כבר מהבית...

    אפשר להביא סלטים שלא מתקלקלים בשמש ולתבל במקום (סלט ירקות, סלט פסטה וכו).

    אפשר בורקסים...

    עוגיות...

    אני לא יודעת מה אורך המסלול. צריך להתחשב גם בזה מבחינת אוכל.

    מזל טוב לג'ינג' ההורס שלך!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אולי הכי נוח יהיה לעשות על האש?
    כמה אנשים תהיו?
    נחל השופט אמור להיות מסלול מעגלי כך שאפשר להשאיר חלק לתפוס מקום ולהתחיל להכין את החגיגות והאוכל.
    בקיצור - מה שתחליטי - חלבי או בשרי אין בעיה להשאיר בצידניות ברכבים עד לארוחה...


  • ואווווווווווווווווווו
    נחל השופט....כל פעם שאנחנו באיזור- כי גיסתי גרה שם...אני עושים את ההליכה....
    איזה מקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
  • אני עוד לא שם
    אבל
    מזל טובבבבבבבב

  • מזל טוב לנסיך הג'ינג'י
  • יאאאא איזה כייף מזל טובב
    פייס: ortal_hori


  • מזל טוב

  • מזל טוב!איזה מרגש חלאקה!
    בסוף המסלול יחכו הרכבים או שאתם צריכים לסחוב את הכיבוד איתכם?
  • מזל טוב
  • לא צריך לסחוב את האוכל איתנו. הצסלול הוא מעגלי..
    לא בקטע לעשות על האש. אני יותר בענייני החלבי. שהמרכז יהיה טל ולא המנגל שלוקח הרבה זמן להכין לכמות כזו של אנשים.

  • לא צריך לסחוב את האוכל איתנו. הצסלול הוא מעגלי..
    לא בקטע לעשות על האש. אני יותר בענייני החלבי. שהמרכז יהיה טל ולא המנגל שלוקח הרבה זמן להכין לכמות כזו של אנשים.

  • מזל טוב!!!
    אפשר לעשות ״תחנות״ של משימות ( קליעה למטרה, בועות סבון וכו׳)
    לעשות בסוף המסלול פינות יצירה( דפי צביעה, בצק, מדבקות)
    טרופיות לילדים וכיבוד

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • מזל טוב מותק
    מתרגשת איתך..
  • מזל טוב! אני גם חושבת שחולצות או כובעים עם תמונה שלו וכיתוב יתנו ממש הרגשה של אירוע מיוחד
    בנוגע לכיבוד- פשטידות בורקסים וכמה סלטים שימתינו בצידנית יעשו את העבודה
    ואולי מאפינס עם ציפוי של בצק סוכר ואיזשהו קישוט של מספריים ושיער מבצק סוכר ועד מאפין אחד שכתוב עליו טל ועוד אחד שכתוב עליו 3

  • מזל טוב!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה