וואי.....אני מניה שהייתי ממש מתעצבנת....אם זה היה סתם צבע מילא,אבל לק..
מזכיר לי שכשהייתי קטנה ואמא שלי הייתה נחה צהריים הייתי ממש משתעממת,אבל ממש!עד שמצאתי את הלק שלה שהיה מונח על הטלוויזיה,ולידו הייתה קופסאת נוי מעץ וכמה פסלוני עץ קטנים והייתי פשוט יושבת וצובעת אותם בלק להנאתי

לקח לאמא שלי כמה ימים לקלוט כי הלק היה וורוד בהיר,ממש שקוף,היא כעסה עלי כמובן ומאז חזרתי להשתעמם
