איך הייתן מגיבות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אם הייתן נכנסות לחדר השינה שלכם ותופסות את הילד בעיצומו של ציור על הקיר עם הלק שהוא הוציא מהארון שלכן, והוא הספיק גם לקשט את הסדין שלכן. אוףףףףף כל הקירות בבית שלנו כבר מצוירים והכל עבודות של אור
21 תגובות
עמוד 1
  • יואו איזה באסה....
    האמת שהייתי מתחרפנת, ומאוד מאוד כועסת...
    מה עשית? איך הגבת?
  • אהההההקהקה.הה.,,
    פייס: ortal_hori


  • וואו זה ממש קשה לתאר. היית צריכה לכתוב לא לבעלות לב חלש
  • מאד פשוט

  • מוכר! אמנם לא על הקירות אבל כל דבר אחר

    ממש לפני שבוע גיליתי שהיא קשקשה לי על הכסא שלי בשולחן אוכל שאני שיפצתי וריפדתי בעצמי
    כ"כ כעסתי!! וזה אחרי מלא פעמים שכבר הזהרנו אותה וכעסנו והסברנו....
  • לפחות יצא משהו יפה?
    אולי תקחי אותו לאיזה קיר או תתני לו קיר בבית שאת מוכנה שהוא יצייר עליו ותתני לו לצייר בו


  • גם אני לא מצאתי את השיטה .
    אצלנו בבית יאיר הוא ה"פיקאסו" אבל גם נדב מפתיע לפעמים .
    יש לי ציורים על הספות , רצפות , קירות וכד....
    כל פעם אני חוטפת קריז ומעלימה את הטושים/צבעים ואחרי תקופה שאני מורידה הם בהזדמנות הראשונה עושים בלאגן
  • עם לק
  • וואי.....אני מניה שהייתי ממש מתעצבנת....אם זה היה סתם צבע מילא,אבל לק..

    מזכיר לי שכשהייתי קטנה ואמא שלי הייתה נחה צהריים הייתי ממש משתעממת,אבל ממש!עד שמצאתי את הלק שלה שהיה מונח על הטלוויזיה,ולידו הייתה קופסאת נוי מעץ וכמה פסלוני עץ קטנים והייתי פשוט יושבת וצובעת אותם בלק להנאתילקח לאמא שלי כמה ימים לקלוט כי הלק היה וורוד בהיר,ממש שקוף,היא כעסה עלי כמובן ומאז חזרתי להשתעמם
  • אצלי פעם אחת (וזו הייתה פעם אחת יותר מדיי) עמית צייר לי על הדלת של השירותים וכתב שם את השם שלו.

    כ"כ כעסתי שאין דברים כאלו
  • ברור שכעסתי, ואז הוא אמר שהוא רוצה שאני אהיה שמחה
  • מה בעייתי בציור של כדור הארץ, שמש ירח וכוכבים?
    בורה שכמותי...
  • "לא תעשה לך פסל וכל תמונה" - במילה "תמונה" מתכוונים למערכת השמש.
  • וואלה? אפילו ציור של ילד? לא ידעתי
  • אז מה, אסור לצייר שמש וכוכבים?
    איזה מוזר...
  • שולי מותר לצייר רק ללא פנים
    לגבי תליית תמונות אם זה ללא פנים אני יודעת שמותלר כמו שמלמדים הגנים את ימי הבריאה וכדומה אבל זה לא מומלץ
    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • האמת היא שאני לא מכירה את ההלכה לפרטיה. בגלל זה כתבתי שזה בעייתי ולא כתבתי שזה אסור.
  • האמת, הייתי ממש ממש כועסת, תגובה ראשונה צועקת ( הוא כבר ילד גדול ומבין שאסור לעשות דברים כאלו).
    אני מאמינה ב״עונש״ שהוא תוצאה ישירה של המעשה, נותנת לו לנקות לבד, מחרימה טושים וצבעים למשך שבוע ומסבירה שזה בגלל המעשה.
    הבן שלי העיז לעשות זאת פעם אחת ( מאז לא עושה זאת) הוא ניקה את הצבע מהקיר פשוט אמרתי לו שההתנהגות הזו היא כמו של ילד קטן החרמתי כמה ימים את הצבעים כשהחזרתי לו אותם אמרתי לו שאני חייבת להשגיח עליו מצייר כמו שמשגיחים על אחיו הקטן וזה הספיק ...

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • למה אצלינו כל זה לא עובד?
    להחרים טושים - לא מזיז לה בכלל. היא תמצא משהו אחר לקלקל.
    לנקות היא לא מוכנה.
    וזה נראה שהיא באמת מצטערת כל פעם על המעשה, אבל עד הפעם הסאה היא כבר שוכחת...

    __________________________________________________________________

  • שולי- בדיוק בגלל זה אמרתי לבן שלי שבגלל המעשה שלו ייקח לי עכשיו זמן לסמוך עליו שוב עם הטושים לבד, ולכן אני צריכה להשגיח עליו כמו על אחיו הקטן, עצם זה שאמרתי לו בעקיפין שהוא ״קטן״ /״מתנהג כמו ילד קטן״ עשה את כל ההבדל זה מה שגרם לו לשנות את ההתנהגות שלו.
    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה