אני

כמובן השקט,ולפני שבת שהבית נקי ויש ריחות של תבשילים ואם הספקתי גם חלות....
אני אוהבת לארח,ואם אני מצליחה לנוח במהלך השבת תענוג

לא אוהבת כל כך שבתות קיץ,קשה לי להחזיק את הילדים ערים לקידוש(וחשוב לנו שישבו איתנו אפילו שאני נותנת להם לאכול קודם),קשה לי שהשבת יוצאת כל כך מאוחר,עד שמארגנים את הבית חזרה כבר ממש מאוחר....
אבל אין כמו שבת

שבת שלום
